Motion Twin تریلر گیم پلی بازی Windblown: A Leap Forward from Dead Cells را معرفی کرد.

1403/1/16

Motion Twin تریلر گیم پلی بازی Windblown: A Leap Forward from Dead Cells را معرفی کرد.


Motion Twin به تازگی از یک تریلر جدید و هیجان انگیز برای بازی آینده خود، Windblown، رونمایی کرده است که نشان دهنده جهشی قابل توجه از عنوان تحسین شده آنها، Dead Cells است.

 
 



طبق گزارش Insider Gaming، Motion Twin در فوریه گذشته توسعه Dead Cells را به پایان رساند و پایان یک دوران را نشان داد و راه را برای سرمایه گذاری بعدی آنها هموار کرد. اعلام Windblown در جریان مراسم The Game Awards سال گذشته همراه با یک تیزر متحرک فریبنده بود که طرفداران را تشنه چیزهای بیشتری کرد. با این حال، نبود فیلم واقعی از گیم پلی در آن افشای اولیه، بسیاری از سوالات را بی پاسخ گذاشت.

امروز، Motion Twin با جدیدترین تریلر خود، پرده از گیم پلی Windblown برداشته است، و انحراف از استایل های دو بعدی آشنا Dead Cells را به نمایش می گذارد. بلکه گواهی بر جاه طلبی Motion Twin برای تکامل و نوآوری به عنوان توسعه دهندگان است. با Windblown، آنها مرزها را در پیش می گیرند و چالش های جدیدی را در پی رشد و اکتشاف خلاقانه می پذیرند.

کریستین وایتهد و تیمش که به خاطر کارشان بر روی سونیک مانیا شهرت دارند، با تأسیس استودیوی خود، Evening Star، مسیر مشابهی را در پیش گرفتند. آخرین ساخته آنها، Penny's Big Breakaway، بازتاب تکاملی است که در انتقال Motion Twin از سلول های مرده به Windblown دیده می شود. هر دو بازی گواهی بر رشد و خلاقیت تیم های توسعه مربوطه خود هستند.

تریلر تازه منتشر شده همچنین به یک سوال سوزان برای بسیاری از طرفداران پاسخ می دهد: چشم انداز گیم پلی. در Penny's Big Breakaway، دوربین یک چشم‌انداز ثابت از بالا به پایین را حفظ می‌کند و به بازیکنان دید بهینه‌ای از اکشن بدون قربانی کردن جزئیات ارائه می‌دهد. در حالی که به سمت نمای بالا به پایین متمایل می شود، خیلی دور نیست و امکان ارتباط نزدیکتر با شخصیت ها را فراهم می کند، با حرکت های پویا گاه به گاه برای بهبود تجربه.

گیم پلی در Windblown از قراردادهای مورد انتظار اکشن سه بعدی پیروی می کند، با امکانات جالب برای مکانیک های رزمی بالقوه شبیه به تیراندازی دوقلو. با این حال، به نظر می رسد تاکید بر ارائه یک تجربه در دسترس و در عین حال چالش برانگیز است که یادآور عناوین AAA در این ژانر است.

گنجاندن گیم پلی مشارکتی لایه دیگری از علاقه را اضافه می کند. در حالی که تا کنون هیچ نشانه آشکاری از جنبه سرویس زنده در بازی وجود ندارد، برجسته بودن مکانیک های مبتنی بر تیم نشان می دهد که این امکان وجود دارد. با این حال، Motion Twin ممکن است ایده‌های نوآورانه‌ای برای همکاری آنلاین داشته باشد که از مدل‌های خدمات زنده سنتی متفاوت است.

برای طرفداران Motion Twin، شرکت در Early Access می‌تواند فرصتی برای تأثیرگذاری بر مسیر توسعه بازی فراهم کند و اطمینان حاصل کند که با اولویت‌ها و انتظارات آنها مطابقت دارد.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.