«پاک کن جادویی» مبتنی بر هوش مصنوعی Google Photos اکنون یک امتیاز برای اشتراک گذاشتن Google One است

1401/12/6

«پاک کن جادویی» مبتنی بر هوش مصنوعی Google Photos اکنون یک امتیاز برای اشتراک گذاشتن Google One است


یکی از بهترین خصوصیات ویرایش تصویر گوگل Pixel، پاک کن جادویی است، حالا راه خود را به سایر دستگاه‌های سیستم عامل اندروید و iOS باز کرده است. اما رایگان نمی باشد امروز گوگل بیان کرد که این وسیله محبوب که از هوش ماشینی برای حذف محتوای بدون اراده از عکس ها بهره می برد، افزون بر دارندگان Pixel فعلی، برای کاربران گوگل One نیز در دسترس می باشد.


کاربران گوگل One تعدادی از ابزارهای ویرایش دیگر را نیز دریافت خواهند کرد، همانند جلوه ویدیویی جدید HDR، سبک‌های کولاژ منحصربه‌فرد و گزینه های دیگر نیز می باشد.


اشتراک گوگل One در ابتدا به عنوان راهی برای پرداخت مبلغ فضای ذخیره سازی ابری اضافی برای چیزهایی نظیر Photos، Docs و Gmail شروع شد. با این وضعیت، در طول سال‌ها، به مجموعه گسترده‌تری از ویژگی‌ها تبدیل شده است که در حال حاضر نظیر VPN و سایر ویژگی های دیگر فقط برای اعضا قابل استفاده می‌شود، نظیر میزبانی تماس‌های ویدیویی جمعی طولانی‌تر در گوگل Meet، برگشت نقدی در پرداخت های گوگل Store، بیشتر شده است. سایر خصوصیات ممتاز گوگل Photos ، مثل نور پرتره برای نرم کردن پس‌زمینه و پیکربندی موقعیت نور و روشنایی روی صورت سوژه است.

 

حالا مجموعه خاص هدیه‌های گوگل Photos با عرضه Magic Eraser و سایر افزوده‌های جدید مجدد در حال گسترش است.
Magic Eraser که در گذشته فقط برای دارندگان گوگل پیکسل 6 و 7 در دسترس بود، حالا برای هر کسی در گوگل One در Android و iOS عرضه خواهد شد. همچنین برای پیکسل 5a و گوشی های قدیمی‌تر پیکسل بدون استفاده از اشتراک گوگل One در دسترس می باشد. هرچند برنامه‌های شخص ثالث دیگری وجود دارند که حذف اشیا را ارائه می‌دهند، Magic Eraser این خدمات را به برنامه اصلی Photos در دستگاه‌های Android اضافه می‌کند، و برنامه‌ای که خیلی از مشترکین آیفون نیز برای اپل Photos ترجیح می‌دهند.


بعلاوه، کاربران گوگل One یک جلوه ویدیویی HDR جدید را بدست خواهند آورد که هدف آن کمک به مناسب سازی پیش‌زمینه‌های تاریک و پس‌زمینه‌های روشن است، یا برعکس. شرکت گوگل می گوید این مشابه به افکتی است که در گذشته برای تصاویر در دسترس بود.


به‌علاوه، ویرایشگر کلاژ گوگل Photos طیف وسیعی از سبک‌های جدید را برای تایین به دست می‌آورد و قادر به اعمال یک سبک را تنها برای یک تصویر در کلاژ دارد. این همچنین برای کاربران گوگل One و دارندگان Pixel در دسترس می باشد.


آخرین هدیه جدید به کاربران گوگل One فرصت می‌دهد هنگام ثبت سفارش چاپ تصویر از فروشگاه برخط در کشور آمریکا، کانادا، بریتانیا و اتحادیه اروپا، ارسال رایگان دریافت کنند.


در صورتی که امکان دارد هر خاصیت به تنهایی ارزش پرداخت را نداشته باشد، گزینه‌های پشتیبان‌گیری و همگام‌سازی، و محل ذخیره‌سازی اضافی، اشتراک گوگل One را به یکی از پرفروش‌ترین فروشگاه‌های برنامه تبدیل کرده است. در سال 2022، data. ai دریافت که برنامه گوگل One یک برنامه غیربازی در سطح جهان از نظر مخارج برای مصرف کننده است.


در کشور آمریکا نیز شماره 8 بود، هرچند اکثر خریداران اشتراک را برای حافظه ذخیره اضافی و پشتیبان‌گیری می‌خرند،جانشین گوگل برای iCloud کمپانی اپل است. همچنین راه دیگری برای گوگل برای قفل کردن طرفداران در اکوسیستم برنامه‌های خود است، حتی اگر آنها از تلفن های Pixel آن یا حتی یک دستگاه اندرویدی استفاده نکنند.


شرکت گوگل می گوید Magic Eraser، جلوه HDR و سبک های کولاژ جدید از امروز به فروش می رسد، اما تا چند هفته پیشرو به همه مشترکین در سراسر جهان دسترسی ندارد. با این وضعیت، ارسال رایگان در زمان حال فعال است.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.