آرمورد کور VI: آتش‌های روبیکون، اولین فیلم‌های بازی‌افزاری منتشر شده آنلاین

1402/2/7

آرمورد کور VI: آتش‌های روبیکون، اولین فیلم‌های بازی‌افزاری منتشر شده آنلاین


طرفداران Armored Core در میان The Game Awards 2022 به شدت قافلگیر شدند. در این رویداد، اولین رونمایی از Armored Core را مشاهده کردیم که بازگشت بزرگی داشت.

FromSoftware در حال توسعه Armored Core VI: Fires of Rubicon بود و خوش خبر تر از همه، امسال این بازی را دریافت خواهیم کرد. بنابراین پس از خواب طولانی مدت آن، انتظار زیادی نمی‌کشیم تا بتوانیم در این تجربه گیم‌پلی غوطه‌ور شویم. بنابراین اکنون ما در نهایت اولین نگاه واقعی خود را به جنبه گیم پلی این بازی خواهیم داشت که می توانید در ویدیوی تعبیه شده در بالا تماشا کنید.

اگر منتظر بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon بوده‌اید، بالاخره چند فیلم تیزر برای معرفی این بازی در فضای مجازی منتشر شده است. این بازی چیز بیشتری برای گیم‌پلی ارائه نمی‌کند، اما فیلم‌ها کمی از اکشن‌های سبک مکانیکی و روباتیک را به نمایش می‌گذارند. بازیکنان در کنار طیف وسیعی از تسلیحات که می توانند علیه آن‌ها مورد استفاده قرار دهند. ما انتظار داریم یک سیستم کاملا قوی برای سفارشی کردن ماشین‌ها با مکانیک‌های مختلف مانند سلاح‌های جدید یا دفاع‌های مختلف وجود داشته باشد.

 

 
 

 

طیف وسیعی از ابزارها و سلاح‌های مختلف را تماشا کردیم، به گزینه‌های سفارشی‌سازی برای بهینه‌سازی مکانیک شما برای نبرد چیز خاص و جدیدی پیدا نکردیم. امیدواریم این اتفاق در همین روزهای جاری رخ دهد زیرا Armored Core VI: Fires of Rubicon برای پخش، در 25 آگوست 2023 در دسترس می باشد. بنابراین چند ماه دیگر برای بازاریابی باقی مانده است تا عرضه آتی را تبلیغ کنیم.


خوشبختانه، ما می دانیم که برای لذت بردن از این بازی نیازی به بازگشت و بازی قسمت های گذشته فرنچایز Armored Core نیست. در این عنوان خاص، ما نبردی را برای یک منبع انرژی گرانبها که در سیاره دور روبیکون 3 یافت می‌شود دنبال می‌کنیم. اما با توجه به علاقه زیاد به این منابع، نبردی بی‌نظم بین شرکت‌ها و گروه‌ها با سرسختی رخ خواهد داد.

به اضافه این، از آنجایی که این مورد از طرف افراد حاضر در FromSoftware ارائه می‌شود، بازیکنان می‌توانند مطمئن باشند که توسعه‌دهندگان تلاش خود را برای جلوگیری از تبدیل شدن این بازی به یک تجربه شبیه به روح ابراز کرده‌اند. به هر حال، Armored Core VI: Fires of Rubicon در 25 آگوست 2023 عرضه خواهد شد. وقتی بازی در بازار رقابت ورود پیدا کرد، آن را برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری X/ S، در دسترس خواهید یافت. و پلتفرم های رایانه شخصی در زمان حال، می توانید آخرین تریلر گیم پلی انتشار یافته را نظاره کنید.

 

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.