آهنگ فیلم Super Mario Bros با جک بلک موزیک ویدیو دریافت می کند

1402/1/19

آهنگ فیلم Super Mario Bros با جک بلک موزیک ویدیو دریافت می کند


چیزهای زیادی در فیلم برادران سوپر ماریو وجود دارد که احیانا انتظار وقوع آنها را نداشتید. یکی از آنها کریس پرت صداپیشگی ماریو است که کماکان خیلی از خریداران از آن شاکی و معترض هستند. چیز دیگری که شاید انتظارش را نداشتید، گیشه عظیمی بود که ظاهرا فیلم آماده کرده است. خیلی‌ها احساس می‌کردند که عالی است، اما به‌ویژه بعد از اینکه منتقدان آن را مورد مطالعه قرار دادند، بعضی احساس کردند که فیلم امکان دارد ضعیف عمل کند.

با این وضعیت فعلا در مسیر بازده بیش از حد است که سبب خوشحالی نینتندو و ایلومینیشن خواهد شد. با این وضعیت، بزرگترین غافلگیری از هر یک از آن ها امکان دارد فقط این باشد که فیلم دارای یک تصنیف است که با کمک Bowser خوانده شده است.


اسپویلرهای فیلم Super Mario Bros در پیش است، بدین جهت اگر فیلم را ندیده اید، باید همین الان خواندن را متوقف کنید!
 Bowser یک شماره موزیکال درباره ستایش و عشق خود به پرنسس هلو صحبت می کند. این آهنگ به خودی خود عمیق نیست، اما چه انتظاری از شخصی همانند Bowser دارید؟ صرف نظر از استعداد موسیقیایی اش، از صداپیشگی ضعیفی برخوردار است.


به چه دلیلی این موزیک ویدیو تاثیر گذار است؟ در مقیاس بزرگ، اینطور نیست. این موزیک، وسیله ای برای یاری رساندن به تبلیغ فیلم است. اما اگر فراتر از آن مشاهده کنید، فداکاری مردی که جک بلک است را خواهید دید. او بیشتر اوقات کسی است که تمام توانش را برای نقش‌هایش صرف می‌کند، چه خنده‌دار، جدی، و چه با مضمون بزرگسالان یا برای بچه‌ها.


در طول تبلیغ فیلم، جک بلک بیشترین صدا را درباره همه چیز داشته است و تمام تلاش خود را برای تبلیغ فیلم انجام داده است. او مصاحبه‌هایی انجام داده ، او در Comic-Cons برای تبلیغ آن حضور داشت و حتی با کت و شلوار Bowser به نخستین نمایش فرش قرمز رفت.


بازی جک بلک در مسئولیت Bowser بود که اکثر منتقدان معتقد بودند که یکی از بهترین ناحیه های فیلم است. آنها با انتقاد از همه افراد دیگر، از جمله پرت در قسمت ماریو، خوب بودند، اما به علت انرژی و عملکردی که او روی آن گذاشت، جرات نداشتند که Black's Bowser را احساس کنند.

 

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.