اخطار ویندوز 11: بازیابی سیستم مسبب خرابی بعضی از کامپیوتر های شخصی می شود.

1401/11/18

اخطار ویندوز 11: بازیابی سیستم مسبب خرابی بعضی از کامپیوتر های شخصی می شود.


باگ جدید به‌طور جدی بعضی از برنامه‌های شاخص از جمله آفیس را با اختلال روبرو کرده است مشترکین ویندوز 11 در آخرین ورژن 22H2 سیستم عامل باید مراقب باگی باشند که پس از انجام ریکاوری سیستم، بعضی از برنامه های با اهمیت را خراب می کند.

Bleeping Computer به این بهبود اشاره کرد که در یک پست پشتیبانی مایکروسافت درباره مشکلی که در آن خریداران لطمه دیده با پیام خطای" این برنامه نمی تواند باز شود" با بعضی از نرم افزارهای کاربردیی اصلی ویندوز روبه‌رو می شوند مورد تبادل نظر قرار گرفته است.

این خطا پس از بازگشت کامپیوتر شما به نقطه ریکاوری سیستم قبلی پدیدار می شود و به بعضی از اپلیکیشن هایی که از فرمت بسته MSIX Windows سود می برند، برخورد می کند.

افزون بر پیام خطای فوق، خریداران امکان دارد مسائل دیگری از جمله خطای ورودی/ خروجی و به دنبال آن بسته شدن و آنگاه غیر عملیاتی شدن برنامه را امتحان کنند.

 

به اضافه این، موقعی که برای آغاز آن دوبار کلیک می‌کنید، امکان دارد یک برنامه دارای مشکل عمل نکند، و امکان دارد یک برنامه با چندین ورودی در منوی استارت به اتمام برسد. واکاوی: آیا مایکروسافت پرونده شگفت انگیز ارورهای مرموز را مورد مطالعه قرار خواهد داد؟

مایکروسافت هیچ علامتی حاکی از اینکه در حال فراهم سازی یک بازسازی یا مطالعه بیشتر مسئله در اینجا است، ارائه نمی دهد. یکی از اولین راه حل های موجود همان راه حل روشن و خاموش کردن سیستم هست که از قدیم برای رفع خیلی از مشکلات راه گشا بوده است.

یا آخرین راه چاره اجرای Windows Update است، هرچند به ما بیان نشده است که به چه دلیلی این راه حل امکان دارد کمک کند.حتما اگر یک آپدیت برای برنامه انتخابی وجود داشته باشد، یا یک بروز کردن تجمعی برای ویندوز مورد انتظار وجود داشته باشد، امکان دارد چیزی در سیستم حذف شود که کمک کند.

امیدواریم که مایکروسافت با فعالیت خود به بازبینی این مشکل نرم افزاری بپردازد، به دلیل اینکه به نسبت کاربرانی که امکان دارد تحت تاثیر قرار بگیرند بسیار آزاردهنده به نظر می آید.

 

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.