ارتقای حافظه ارزان‌تر Xbox Series X/S در راه است، اما هنوز بسیار گران هستند

1402/1/20

ارتقای حافظه ارزان‌تر Xbox Series X/S در راه است، اما هنوز بسیار گران هستند


اگر بیشتر اوقات حافظه ذخیره سازی در Xbox Series S یا Xbox Series X خود را تمام می‌کنید، تعبیه یک کارت گران‌قیمت Xbox در عقب آن تنها راه برای داشتن فضای بیشتر است. فعلا هم به این ترتیب است، اما دست کم یک نمونه جدید و ارزان‌تر در افق وجود دارد، حتی اگر در حال حاضر خیلی گران باشد.


تنها راه برای افزایش حافظه ذخیره بندی کنونی در Xbox Series X/S تا به امروز، استفاده از قطعه پیشرفت سیگیت Xbox با آپشن های 512 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت در دسترس بوده است. اما با توجه به اینکه دارندگان PS5 چقدر ارزان‌تر دارند، هر یک از آن ها بسیار پرهزینه می باشند، آنها توانایی آن را دارند تقریبا هر SSD M.2 را در کنسول مد نظر خود قرار دهند. در حال حاضر، یک ورودی جدید در افق است.

 

وسترن دیجیتال وارد چت شد

در حال حاضر به نظر می آید Best Buy کارت پیشرفت وسترن دیجیتال C50 1 ترابایتی را منتشر کرده است و قیمت آن اندکی کمتر از گزینه Seagate وارد بازار رقابت می شود. خریداری سیگیت 219.99 دلار برای شما هزینه خواهد داشت، اما Best Buy به طور خلاصه ورژن Western Digital را تنها با قیمت 179.99 دلار پیش از بیرون کشیدن آن از سایت خود لیست کرده است. هر چند با خیال راحت می توانیم انتظار داشته باشیم که زودتر وارد بازار شود.


البته این نخستین باری است که می‌بینیم برندی غیر از سیگیت چیزی مشابه به این ارائه می‌دهد، که نمایان می کند نوعی دوره منحصربفرد وجود دارد که در شرف پایان آن است. البته این برای گیمرهای ایکس باکس چیز خوبی است و امکان دارد بیننده باشیم که سایر خالقان فضای ذخیره نیز وارد عمل شوند.


متاسفانه نمی توان خاطرنشان کرد که این جانشین وسترن دیجیتال چه زمانی وارد بازار رقابت می شود. صفحه محصول Best Buy حتی پیش از اینکه از وب‌سایت خود حذف شود چیزی نگفت، اما این واقعیت که اصلا آنجا بود به نمایش می گذارد که نیازی به انتظار طولانی نداریم.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.