اولین نمونه اولیه ساخت Left 4 Dead به صورت آنلاین توسط Valve لو رفت

1402/9/4

اولین نمونه اولیه ساخت Left 4 Dead به صورت آنلاین توسط Valve لو رفت


کاوش در پیدایش بازی های ویدیویی سفری فریبنده است که شاهد تبدیل شدن از یک مفهوم مبهم به عناوین نمادین هستیم. تولد این بازی ها اغلب با ایده های ابتدایی شروع می شود که به چیزی خارق العاده تبدیل می شود. در حالی که جنبه‌های پشت صحنه توسعه بازی معمولاً در محرمانه بودن پنهان می‌شوند، گاهی اوقات، اجمالی از سطح فرآیند مشاهده می‌شود. با گیمرز همراه باشید. به‌جای ساخت‌های کامل بازی، توسعه‌دهندگان اغلب تصاویر مفهومی را منتشر می‌کنند تا بینشی از پیدایش خلاقانه پروژه‌های خود ارائه دهند. با کمال تعجب، افشاگری‌های اخیر نشان می‌دهند که Valve ممکن است به‌طور تصادفی اولین نمونه اولیه ساخت Left 4 Dead را فاش کرده باشد و به علاقه‌مندان نگاهی نادر به مراحل جنینی بازی ارائه دهد.

 
 

Left 4 Dead پس از انتشار اولیه به موفقیت چشمگیری دست یافت و متعاقباً یک دنباله بسیار تحسین برانگیز ایجاد کرد. ماهیت بازی حول محور بقای مشارکتی در برابر انبوهی از زامبی ها می چرخید، تجربه ای هیجان انگیز که بهترین لذت را با دوستان خواهید داشت. بازیکنان خود را در سطوح مختلف با اهداف خاص قرار می‌دهند و از آن‌ها می‌خواهند تا قبل از رسیدن به ایمنی یا مکان امن تعیین‌شده، با انواع مختلف زامبی‌ها مبارزه کنند. محبوبیت این بازی در بین طرفداران افزایش یافت. اکنون، یک کشف قابل توجه از اولین نمونه اولیه ساخته شده، به لطف به روز رسانی در CS 1.6، رونمایی می کند. جای تعجب نیست که این نمونه اولیه با تجربه بازی پیچیده ای که Left 4 Dead در نهایت به آن تبدیل شد، فاصله زیادی دارد. در عوض، یک مفهوم ابتدایی را نشان می دهد و نگاهی اجمالی به شکل نوپا و ساده بازی ارائه می دهد.

به لطف گزارش Insider Gaming، متوجه شدیم که کاربر X gabefollower نمونه اولیه Left 4 Dead را در CS 1.6 به نام Terror Strike کشف کرده است. کاربر همچنین تصاویری از گیم پلی ویدیویی منتشر کرد، بنابراین ما یک راند نیز در حال پخش هستیم. به طور کلی، مفهوم ساده است: شما فقط باید یک بمب قرار دهید. از آنجا، نبرد بقا است. دشمنان ساده شروع به هجوم بردن منطقه می کنند و شما مجبور می شوید تا زمانی که بمب شمارش معکوس می کند آنها را از بین ببرید. به همین ترتیب، همانطور که می بینید، خود نقشه نیز بسیار ابتدایی است، اما باز هم، اعتقاد بر این است که این اولین نمونه اولیه Left 4 Dead است، بنابراین منطقی است که بازی از ابتدا نسبتاً ساده است.

به طور مشابه، حدس و گمان هایی وجود دارد که این در ابتدا به عنوان یک حالت بازی مکمل برای CS 1.6 در نظر گرفته شده بود. با این وجود، تکامل یک پدیده عظیم بازی از چنین حالت بازی ساده ای غیرقابل انکار است. علاقه مندان مشتاقانه منتظر هر گونه خبری از Valve در رابطه با انتشار احتمالی Left 4 Dead 3 هستند. در این بین، تیم سازنده اصلی یک جانشین معنوی با عنوان Back 4 Blood را معرفی کرده است. با این حال، نظرات در بین بازیکنان متفاوت است، به طوری که برخی احساس می کنند که بازی جدید در مقایسه با سری اصلی مورد احترام قرار ندارد.

 

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.