اینستاگرام اکنون به شما این امکان را می دهد که خود را با گیف های بداخلاق در نظرات بیان کنید

1401/12/1

اینستاگرام اکنون به شما این امکان را می دهد که خود را با گیف های بداخلاق در نظرات بیان کنید


اینستاگرام تحت عنوان یک پلتفرم اشتراک‌گذاری تصویر، شروع به فعالیت کرد، اما به تازگی استوری‌ها و حلقه‌ها را به شدت تحت پوشش قرار داده است. حتی بعضی مواقع حافظه غیر قابل ارتقاء برای شما مشکل ایجاد می کند در حالی که به طور اتفاقی قسمت Reels را باز می کنید و در نهایت ساعت ها را در آنجا سپری می کنید. اما مشخص است اینستاگرام با گزینه‌ای جدید برای پاسخگویی با GIF در نظرات، به جنبه اشتراک‌گذاری تصویر سنتی تمایل پیدا می کند.


مطمئنا وقتی به استوری اینستاگرام شخصی جواب می دهید، سوئیچ GIF را در کادر متن نگاه کرده اید. وقتی روی آن ضربه می‌زنید، چند توصیه و یک نوار کندوکاو برای یافتن GIF سازگار برای ارسال کردن به دوستانتان به شما ارائه می‌شود.


چند کاربر به تازگی به طور اتفاقی با یک سوئیچ GIF در کادر نظر در قسمت زیر پست‌ها برخورد کرده‌اند، درست نظیر آنچه در استوری‌ها دریافت می‌کنید. اینستاگرام به کاتالوگ گسترده گیفی متکی است تا به شما فرصت دهد کلیپ انتخاب شده خود را پیدا کنید.


این گزینه جدید GIF در نظرات فقط برای چند کاربر اینستاگرام در iOS نشان داده شده است. معلوم است تا کنون عرضه محدودی داشته باشد چون علیرغم آپدیت به آخرین ورژن برنامه، آن را در دستگاه‌های iOS خود نداریم. اینکه چقدر طول می‌کشد تا به بعضی از بهترین گوشی‌های اندرویدی مجهز شود، فعلا مشخص نیست.


در همین وضعیت، اینستاگرام به تازگی وضعیت آرام را رونمایی کرده است تا به شما این فرصت را بدهد که مدتی کمتر در شبکه های اجتماعی سپری کنید. با فعال بودن این گزینه، برنامه اعلان‌ها را موقتا متوقف می‌کند و به هرکسی که برای شما پیامک ارسال می‌کند، نمایش داده نمی شود. این برنامه در حال حاضر همچنین شما را قادر می سازد انواع خاصی از محتوایی را که به آن‌ها تمایل ندارید علامت‌گذاری کنید تا شمار کمتری از آن عکس‌ها و ویدیوها را در برگه‌های Explore و Reels مشاهده کنید.


علیرغم بعضی از چالش های خود، اینستاگرام همچنان یک گزینه با اولویت برای سازندگان  محتوای دیجیتال است.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.