در بازی فورتنایت با کاراکترهای ویژه جدید و دیگر قابلیت های جدید آشنا شوید

1402/1/14

در بازی فورتنایت با کاراکترهای ویژه جدید و دیگر قابلیت های جدید آشنا شوید


رویداد Spring Breakout به آسانی در فورتنایت در حال انجام است. به مناسبت شروع بهار، جوجه ها در جزیره رها شده اند، Egg Launcher از خزانه بازگشته و شخصیت های متخصص فرود آمده اند. شخصیت های تخصصی مدل جدیدی از NPC فورتنایت با مهارت‌های منحصر به فرد می باشند.


فعلا هشت شخصیت تخصصی در فصل 4 فصل 2 وجود دارد. هر بار که می خواهید یکی از این شخصیت ها را استخدام کنید، باید 200 شمش طلا تحویل دهید، بدین جهت اطمینان حاصل کنید که به اندازه نیاز در ذخیره خود دارید.


همه موقعیت‌ها و توانایی‌های شخصیت‌های تخصصی فورتنایت شخصیت های تخصصی به چهار شورای مختلف تقسیم می شوند که همگی عملکردهای متفاوتی دارند:


متخصصان پیشاهنگی

لانگ شات و اینسایت متخصصان پیشاهنگی می باشند که هر کدام به یک تک تیرانداز مجهز می باشند و قادر هستند سینه های باز نشده و حریفان نزدیک را پینگ کنند. اگر تمایل دارید یکی از این متخصصان را به تیم خود اضافه کنید، توانایی آن را دارید لانگ‌شات را از برج در غرب سیتادل استخدام کنید، به طوری که اینسایت را توانایی آن را دارید در بالای کوهی که در شمال غربی معبد انفرادی قرار دارد، پیدا کنید.


متخصصان تامین

اگر مصالح ساختمانی و مهمات شما کم شده است، استخدام یک متخصص تامین می تواند همان چیزی باشد که برای بازگشت شما به بازی احتیاج دارید . مکان یابی این نمونه متخصص به شما احتیاج دارد که کارشناس مهمات را در خلیج موج شکن پیدا کنید. همچنین، می توانید Garrison را از واتری واچ، به سوی گوشه جنوب غربی نقشه استخدام کنید.


متخصصین پزشکی

با داشتن Remedy و Triage Trooper تحت عنوان متخصص پزشکی، آن‌ها را به طرف شما پرتاب می‌کنند و سلامت و سپر بیشتری برای شما آماده می‌کنند. برای جی پی اسی Remedy، به Secluded Spire که در جنوب غربی Slappy Shores قرار دارد، بروید. درباره Triage Trooper، آنها در شمال Crusty Crates در حال پرسه زدن می باشند.


متخصصان سنگین

درباره متخصصان سنگین، آنها با پرتاب مواد منفجره به طرف دشمنان به آنها صدمه می رسانند. نه تنها این، بلکه آنها بیش از تعداد اولیه سلامتی دارند، از این رو حذف آنها چالشی می باشد. قادر هستید Sludge را از Steamy Springs یا Polar Patroller از جزیره‌های یخی، در غرب Brutal Bastion استخدام کنید.


حالا مکان‌های شخصیت‌های تخصصی و چیزهایی که توانایی آن را دارند به بازی Fortnite اضافه کنند را می‌شناسید، توانایی آن را دارید از آن‌ها برای یاری رساندن به شما در مسابقات آینده‌تان مورد استفاده قرار دهید.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.