بازی Starfield: تاریخ انتشار، تریلرها، گیم پلی و هر آنچه که باید بدانید

1402/1/10

بازی Starfield: تاریخ انتشار، تریلرها، گیم پلی و هر آنچه که باید بدانید


Bethesda یک تایتان بازی است که بعضی از محبوب ترین فرنچایزهای جهان مثل Fallout و The Elder Scrolls را در اختیار دارد. به هر حال، در حال حاضر روی چیزی کاملا جدید عمل می کند، یک IP کاملا علمی- تخیلی. بازی Starfield نام دارد و شما در مکان مناسبی هستید تا هر آنچه را که درباره عنوان آینده می دانیم بدانید.

تاریخ انتشار Starfield

با نگاهی به گذشته، Bethesda از Starfield در E3 در سال 2018 با یک تیزر تریلر رونمایی کرد که فرصت زیادی برای ادامه دادن با ما نداشت، فقط یک دقیقه طول کشید! این نام خاطره انگیز باعث شد شایعات بیش از حد تولید شود، اما تاریخ انتشاری برای آن وجود نداشت.

 به هر حال، بالاخره یک تاریخ معلوم شد، در E3 2021 Bethesda نمایش ایکس باکس را با یک تریلر طولانی تر از بازی افتتاح کرد و تاریخ انتشار آن را 11 نوامبر 2022 تایین کرد. این تاریخ متاسفانه در می 2022 بازنگری شد، موقعی که Bethesda بازی را تا نخستین بازی به تعویق انداخت. این امر درست در شروع ژانویه 2023 تکرار شد، موقعی که صفحه پشتیبانی جدید در پایگاه اینترنتی Bethesda ظاهر شد، مجدد تکرار کرد که در نیمه نخست سال 2023 منتشر خواهد شد، چیزی که خوش بینانه بود. شایعات ابتدایی حاکی از آن است که این بازی امکان دارد ورژن Collector's Edition به همراه یک ساعت هوشمند کاملا کاربردی در جعبه ارائه داشته باشد.

سکوهای استارفیلد

مایکروسافت به تازگی خرید Bethesda را تکمیل کرده است، و انحصاری‌های اسامی بزرگ مطمئنا یکی از انگیزه‌های اصلی عقب آن خواهند بود. این موضوع دلالت می کند که تایید این بازی در حین انتشار منحصربه‌فرد کنسول های ایکس باکس و کامپیوتر های شخصی می باشد، جای حیرت زدگی نبود، Starfield روی PS4 یا PS5 ظاهر نخواهد شد.

با برگشت به جنبه خوب این اطلاعات، بازی مستقیما روی Xbox Game Pass نیز منتشر می‌شود، از این رو اگر مشترک آن خدمات هستید، توانایی آن را دارید بلافاصله آن را بدون پرداخت پول اضافی بازی کنید.

گیم پلی استارفیلد

حتی پس از دو تریلر، ما هنوز تقریباً چیزی در مورد استارفیلد نمی‌دانستیم، تنها نکاتی که توسط آن کلیپ ارائه شده بود. این وضعیت در نمایشگاه Xbox و Bethesda در ژوئن 2022 تغییر کرد، که دارای یک گیم پلی 15 دقیقه ای بود.

این یک ورژن نمایشی است که طیف کاملی از ستون های گیم پلی را معرفی می کند که Starfield را تشکیل می دهند، از جمله اجمالی از مبارزات، پدیدآورنده شخصیت، دیالوگ ها و کاوش. حتی در انتها نظاره گر نبردهای کشتی روی کشتی هستیم. تاد هاوارد از Bethesda این امر را با یک مصاحبه گسترده با IGN دنبال کرد که در آن جنبه‌های زیادی را که در تریلر نشان داده شده است تحقیق می‌کند، بدین سبب برای جزئیات بیشتر درباره بعضی از مواردی که در پایین شرح خواهیم داد، آن را مطالعه کنید. پس با وبسایت بازی گیمرز همراه باشید.

معلوم است این بازی دارای بعضی عناصر آشنا برای RPG Bethesda است، شما توانایی آن را دارید به شکل ابتدایی یا سوم شخص بازی کنید. مجددا یک درخت مهارت و سیستم پرک وجود دارد و شما می توانید پس حیطه شخصیت خود و همچنین هر جنبه ای از ظاهر آنها را تایین کنید.

گیم پلی استارفیلد  حتی پس از دو تریلر، ما هنوز تقریباً چیزی در مورد استارفیلد نمی‌دانستیم، تنها نکاتی که توسط آن جفت کلیپ ارائه شده بود.

 

از آنجا قادر هستید به کهکشانی تشکیل شده از 1000 سیاره کاملا تحقق‌یافته بروید، که هر یک از آن ها قابل بازدید می باشند و قادر هستید در هر مکانی که تایین کنید فرود بیایید. این حجم دیوانه کننده ای از محتوا برای کاوش است.

جالب می باشد که ببینیم Bethesda به چه طریقی ماموریت ها و مناطق دست ساز بیشتری را در این زمین بازی قرار می دهد. ما می دانیم که بازی دارای جناح ها و داستان اصلی می باشد، هرچند در این مرحله فعلا بسیار مرموز است و از قبیل کشف مصنوعات باستانی است. هاوارد عنوان کرده است که انتظار دارد داستان اصلی 30 تا 40 ساعت طول بکشد تا به اتمام برسد و ما از بعضی مکان‌های دقیق از جمله نیو آتلانتیس، بزرگترین شهر بتسدا بازدید خواهیم کرد.

بیس‌بیلدینگ از بازی Fallout 4 بازمی‌گردد و بسیار بصری‌تر است، هرچند همچنان بازی کنندگان را به طور بالقوه به افرادی که برایشان اهمیت می‌دهند و افرادی که اهمیت نمی‌دهند تقسیم می‌کند.

استارفیلد بازی

یک سیستم کامل ساخت سفینه فضایی وجود دارد که می توانید از آن نیز استفاده کنید و کشتی خود را دقیقاً همانطور که دوست دارید طراحی کنید، و همچنین به این معنی است که می توانید در داگ فایت قدیمی با کشتی های دیگر افراط کنید. شما نمی توانید مستقیماً از فضا روی سطح یک سیاره پرواز کنید ، بتسدا گفت که هزینه مهندسی این ویژگی ارزشش را ندارد.

 مواد کاردستی را می توان از همه جا گردآوری کرد تا به شما فرصت راه اندازی کشتی و سایر ارتقاءها را بدهد، در صورتی که یک سیستم تحقیقاتی وظایف را در موقعی که شما مشغول انجام کارهای دیگر هستید انجام می دهد. همه اینها در یک نرم افزار بازی سازی در همین روزهای جاری ارتقا یافته است که مطمئنا از لحظات مخصوص بسیار دیدنی به نظر می آید، اما همچنین تاثیر گذار است که ببینیم به چه طریقی Bethesda می تواند راندمان بازی را بالا ببرد، راه اندازی باگی قسمتی از DNA آن است، اما ما دوست داریم راه اندازی Starfield را با نرخ فریم صاف و چند باگ نظاره کنیم.

داستان استارفیلد

تیزر اصلی استارفیلد یک سیاره را ما قبل نمایش ماهواره ای نشان می داد که باز می شود و با کمک نوعی کرم چاله یا دروازه کیهانی عبور می کند. کلمه "صورت فلکی" نیز تا حدی در ابتدا پدیدار می شود، و همچنین در تریلر دوم که این بار به عنوان تیمی از افراد مشهور است، بازمی گردد. تاد هاوارد در مصاحبه ای با The Telegraph مورد تایید قرار داد که این تیم دکمه داستان می باشند و می توان آنها را "آخرین شورای کاوشگران فضایی" نامید.

این تیم ظاهرا یکی از چندین جناحی است که بازیکن در بازی با آنها تعامل خواهد داشت، مفهومی آشنا برای دوستداران RPG های گذشته Bethesda. ما عکس ها کوتاهی از توسعه‌دهنده درباره بعضی از سکونتگاه‌هایی که در Starfield بازدید خواهید کرد، از جمله نیو آتلانتیس، و همچنین نئون و آکیلا داشته‌ایم.

کلیپ ها بسیار کوتاه می باشند و فقط نظیر هنرهای مفهومی متحرک می باشند، اما همچنان نکاتی را درباره نحوه راندمان دنیای Starfield ارائه می دهند، لذا ارزش دیدن آنها را در کنار ویدیوی گیم پلی طولانی تر در ادامه دارد. همه اینها باید مسبب شود که ما وظیفه یک فضانورد یا فضانورد را به عهده بگیریم، و واضح است که کشف مصنوعات باستانی و مکان‌های مورد تمایل امکان دارد انگیزه‌ای باشد که ما را وارد داستان اصلی بازی می‌کند.

ما همچنین می دانیم که شما یک شخصیت سفارشی خواهید ساخت و همانطور که در طی بحث Reddit تأیید شد، بازی به شما امکان می دهد ضمایر و جنسیت خود را انتخاب کنید، با دیالوگ های ضبط شده برای پشتیبانی از هر انتخابی که انتخاب می کنید، یک لمس فراگیر خوب است.

وقتی صحبت از دیالوگ می شود، Bethesda در اکتبر 2022 فاش کرد که از مرز 250000 خط دیالوگ عبور کرده است، بیش از دو برابر کل موجود در Fallout 4، بنابراین می توانیم گفتگوهای زیادی داشته باشیم.

در تعدادی از تریلرها و کلیپ‌هایی که تاکنون منتشر شده است، می‌توانید نماهایی از یک ربات بلندقد را ببینید که شبیه یک همراه برای بازیکن است. Vasco نام دارد و می‌تواند در حین کاوش بازیکن را همراهی کند و در صورت بروز درگیری، فضای ذخیره‌سازی بیشتر و حتی محافظت ملایمی را ارائه دهد. طراحی متمایز ربات چشمگیر است و ما علاقه مند خواهیم بود ببینیم Vasco چه پیامدهایی در گیم پلی دارد.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.