بهترین هدفون های سال ۲۰۲۳ برای دویدن

1401/12/18

بهترین هدفون های سال ۲۰۲۳ برای دویدن


دویدن یک فعالیت مهم و سخت است و هر جفت هدفون نمی تواند بدون افتادن در تمرینات ورزشی شما دوام بیاورد. بهترین هدفون‌ها برای دوندگانی دیزاین شده‌اند که احتیاج دارند وسایل خود را در موقع دویدن در گوش خود ثابت نگه دارند.


این هدفون ها طبق معمول نوعی قلاب گوش یا باله اسپرت برای امنیت و استحکام بیشتر دارند. راحتی، دوام و وضعیت صدا عوامل تاثیر گذار برای چنین هدفون هایی می باشند. همچنین نوعی وضعیت شفافیت یا دیزاین باز است که به دلایل ایمنی به شما این توانایی را می دهد صدای محیط را گوش کنید. اکثر هدفون‌های حذف نویز در حال حاضر دارای وضعیت شفافیت می باشند که به صدا اجازه ورود می‌دهد، بدین سبب اگر در هنگام دویدن از آنها استفاده می‌کنید، به دنبال این خصوصیت باشید.


اکثر هدفون‌های ورزشی در بهترین فهرست، بدون سیم می باشند، اما چند نمونه دیگر نیز وجود دارد، از جمله هدفون‌های بدون سیم رسانای استخوانی دور گوش که در بین دوندگان و دوچرخه‌سواران محبوب می باشند، چون دیزاین باز آن‌ها به شما فرصت شنیدن می‌دهد. 


Shokz OpenRun پرو

بهترین هدفون هادی استخوانی AfterShokz نام خود را به Shokz عوض کرد و نسل نهم هدفون های رسانای استخوانی تازه ای را منتشر کرد که بازده بیس اندکی را در تطبیق با نمونه پرچمدار گذشته این کمپانی، Aeropex (که فعلا Shokz OpenRun نامیده می شود) ارائه می دهد.

این موجب می شود که نمونه OpenRun پرو بهترین هدفون رسانایی استخوانی باشد که می توانید در حال حاضر آن را تهیه کنید، هرچند فعلا توانایی ندارد با وضعیت صدای هدفون‌های قدیمی مطابقت داشته باشد.


هدفون‌های بدون سیم استخوانی روی گوش شما نمی‌روند، آنها در حقیقت صدا را با کمک از استخوان‌های گونه به گوش شما می‌رسانند. برتری بزرگ این تکنولوژی به عنوان یک خصوصیت ایمنی برای دویدن این است که به لطف دیزاین باز آن، توانایی آن را دارید موقع گوش دادن به موسیقی یا گفتگوی تلفنی، آنچه را که در اطرافتان می‌گذرد گوش فرا دهید (به‌ویژه صدای ترافیک). و در نتیجه، عملکرد خوبی برای تماس های صوتی دارد). همچنین، بعضی از هماهنگ‌کنندگان مسابقه به دوندگان اجازه نمی‌دهند چیزی در گوش خود ببندند.

 

Aeropex، OpenRun پرو دارای یک قاب تیتانیومی با وزن کمی است و حداکثر 10 ساعت پخش موسیقی دارد و شما می توانید با شارژ 5 دقیقه ای 1.5 ساعت مدت زمان کارکرد باتری داشته باشید.

من آنها را برای پوشیدن راحت نظاره کردم، اما امکان دارد مجبور شوید آنها را روی سر خود دائما جاگذاری کنید تا نقاط فشار محتمل را کاهش دهید. آن‌ها صدای توسعه یافته‌ای را ارائه می‌کنند که اندکی با باس بیشتر است، همانند سایر هدفون‌های رسانای استخوانی، این هدفون‌ها در میان رده‌هایی که صداها در آن جریان دارند، قوی‌ترین می باشند، لذا برای پادکست‌ها، تماس رادیویی، پخش‌های مطبوعاتی و کتاب‌های صوتی بسیار خوب می باشند.

Beats Fit پرو

بهترین هدفون های بی سیم کمپانی اپل برای ورزش کردن از دیدگاه فنی، Beats Fit پرو AirPods نیستند، اما آنها بر روی همان پلتفرم تکنولوژی AirPods پرو تولید شده اند. برخلاف استودیو بادهای سنتی و ارزان‌تر Beats، Beats Fit پرو از قبیل پردازنده H1 شرکت اپل است و اکثر خصوصیات AirPods پرو از جمله حذف نویز فعال، صدای فضایی، EQ تطبیقی و شکل شفافیت بسیار خوب را دارد که به صدای محیط اجازه ورود می‌دهد. 


Shokz OpenMove بهترین هدفون رسانای استخوانی برای دوندگان در فهرست هدفون های رسانای استخوانی OpenMove Shokz است و با قیمت 80 دلار می باشد، اما در حال حاضر با قیمت 60 دلار وارد بازار رقابت می شود. هدفون های OpenMove برای نمونه های پیشین خود دارای تحولات کوچکی در دیزاین می باشند.

به نظرم پوشیدن آن‌ها راحت است و در صورتی که صدا عالی نیست، برای یک هدفون رسانایی استخوانی نسبتا عالی است. آنها برای گوش دادن به پادکست ها، کتاب های صوتی و پخش مطبوعات موقع دویدن بسیار خوب می باشند.


JBL Endurance Peak 3

بهترین هدفون‌های بدون سیم واقعی به سبک قلاب گوش JBL هدفون‌های اسپرت قلاب گوش خود را برای سال 2023 ارتقا داده می شود. Endurance Peak 3 که در رنگ‌های سیاه یا سفید فعلی می باشند، مدت زمان کارکرد باتری بهتری دارند ، در قسمت تماس صوتی توسعه یافته و دارای رتبه IP68 می باشند. که آنها را کاملا ضد آب و گرد و غبار می کند. آنها همچنین دارای وضعیت شفافیت Ambient Aware و وضعیت Talk Thru می باشند که می تواند به طور خودکار سطح صدای موسیقی شما را کاهش دهد و باتزها را با دنیای بیرون هماهنگ کند. این بدان معناست که شما می توانید بدون درآوردن باتزها، با کسی صحبت کنید.


آنها در طول دویدن بسیار مطمئن روی گوش های من قرار می گیرند و من فکر می کردم که صدای آنها کاملا عالی است، هرچند اندکی فشار بیس دارند (یعنی بیس قدرتمندی دارند).

با این وضعیت، باتزها بادوام به نظر می‌رسند و اگر تناسب خوبی داشته باشید، جانشینی عالی و ارزان‌تر برای Beats Powerbeats پرو می باشند. من همچنین فکر کردم که کنترل های لمسی به سادگی عمل می کنند. و به آسانی توانستم شکل های صدا را تغییر دهم.

 

Skullcandy Push اکتیو

بهترین هدفون های اسپرت Skullcandy با توجه به عرضه خیلی از هدفون‌های بدون سیم به‌صورت هفتگی، برای شرکت‌ها ساده نیست که تولیدی های خود را در بازار متمایز کنند. Skullcandy امیدوار است که پلتفرم صوتی جدید خود، Skull- iQ Smart Feature Technology، بتواند جایگاه ویژه ای در بین رقبا برای خود باز کند. شبیه خاصیت« Hey, Siri» اپل ایرپاد، ورژن Skullcandy به شما این قابلیت را می دهد بدون لمس کلید، فرمان‌های صوتی بدون دست را بگویید:" Hey, Skullcandy".

Skull- iQ روی هدفون Push اکتیو ورزشی و هدفون Grind Full صد دلاری آماده فروش می شود که با استفاده از برنامه Skullcandy با سیستم عامل قابل آپدیت می باشند.


هدفون های Push اکتیو با دیزاین قلاب گوش خود، به طور کلی ورژن مقرون به صرفه تر Beats Powerbeats پرو می باشند و اندکی بهتر به گوش من می آیند. من همواره طرفدار باتز های قلاب گوش نیستم، اما این یکی از بهترین ورژن هاست.


هدفون های Push اکتیو مجهز به بلوتوث 5.2، استاندارد ضد پاشش IP55، دارای تکنولوژی کاشی یاب درونی می باشند و با یک بار شارژ در سطوح، تا 10 ساعت مدت زمان کارکرد باتری دارند.


هدفون گوش باز Oraimo

هدفون اسپرت باز به سبک گردنبند خوش صدا یکی از نکات منفی هدفون های رسانای استخوانی این است که آنها برای موسیقی عالی به نظر نمی رسند و در قسمت باس به طور چشمگیری کوتاه می آیند. هدفون گوش باز Oraimo همانند یک نوع رسانایی استخوانی است اما دارای بلندگوهایی است که صدا را به گوش شما می‌رسانند. و این صدا بهتر از آن چیزی است که با هدفون های رسانای استخوانی دریافت می کنید. نمی‌توانم بگویم که آنها به راحتی هدفون‌های عایق‌ نویز خوب، صدا را منتشر می‌کنند، اما صدا کاملا قابل درک است.


Oraimo گران‌تر از هدفون‌های دیگر است و همچنین توانایی آن را دارید که در آمازون آن را پیدا کنید. دوام این هدفون ها قابل توجه است  و همچنین برای برقراری تماس با کاهش نویز، عملکرد خوبی دارند. این سبک از هدفون برای هر کسی سازگار نیست ، اما به طور ایمن روی گوش‌های شما می‌مانند و به دلایل ایمنی به شما امکان می‌دهند صدای دنیای بیرون را متوجه شوید. مدت زمان کارکرد باتری در سطوح صدای متوسط 16 ساعت است و ضد پاشش آب هستند.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.