بهترین کنترلرهای Xbox Series X در سال 2023

1402/1/26

بهترین کنترلرهای Xbox Series X در سال 2023


فهرست کنترلرهای عالی Xbox همچنان در حال افزایش است. هیچ کمبودی در آپشن های عالی (و مقرون به صرفه) وجود نخواهد داشت.
بهترین کنترلر ایکس باکس در سال 2023 واقعا جای تعجب نیست. دسته ابتدایی Xbox Wireless Controller از زمان ایکس باکس وان رتبه ابتدایی را در فهرست ما داشته است و شاید در طول چرخه عمر Xbox Series X|S نیز تغییری نمی کند.

 

لیست عناوین این مقاله:

 

 

بهترین کنترلر Xbox ممتاز در حال حاضردستگیره الایت سری 2 بی نظیر است، هرچند در حال حاضر چند نمونه مختلف برای انتخاب وجود دارد. با گفتن همه اینها، تیمی از کنترلرهای شخص ثالث واقعا عالی ایکس باکس وجود دارد که ارزش مطالعه را دارند، به ویژه اگر که به دنبال ویژگی سفارشی شدن حرفه ای هستید. ما بهترین کنترلرهای Xbox Series X|S را که حالا در دسترس می باشند گردآوری کرده ایم.


خارج از جفت کنترلرهای Xbox اولیه که حتما همواره هنگام خریداری یک کنترلر جدید در ذهن شما می باشند، جانشین های راضی کننده ای از مارک های شخص ثالث محبوب، از جمله 8BitDo، HyperX، Razer، Turtle Beach و غیره وجود دارد.


مثلا، اگر جوی استیک های هم تراز را ترجیح می دهید یا بازی های زیادی را اجرا می کنید که با کنترل های D-pad بهتر عمل می کنند، 8BitDo پرو 2 انتخاب بهتری در برابر کنترلرهای مایکروسافت است. اگر بر روی چند نفره رقابتی تمرکز می کنید، امکان دارد بخواهید Razer Wolverine V2 Chroma را تجسم کنید که دارای تحریک بی نظیر سریع و سایر خصوصیات با هدف توسعه راندمان چند نفره است. همچنین، گیمرهای ایکس باکس امکان دارد دلتنگ دستگیره دوک شوند.

البته، ایکس باکس خانه مبتکرترین و تاثیر گذار ترین کنترلر بازی زمان ما نیز هست. کنترلر تطبیقی ایکس باکس به گیمرهایی با تحرک محدود کمک می کند تا از تجربه های بازی بیشتر از طبق معمول لذت ببرند.
اگر شما هم مالک پلتفرم‌های دیگری هستید، ما برخی از بهترین کنترل‌کننده‌ها را برای PC، Nintendo Switch و PS5 داریم.


بهترین کنترلر ایکس باکس
کنترلر بی سیم Xbox

بهترین کنترلر ایکس باکس کنترلر بی سیم Xbox
بهترین کنترلر ایکس باکس اینجا شگفت آور نیست در صورتی که دنبال یک کنترلر جدید هستید، کنترلر بی سیم Xbox شخص اول واضح ترین انتخاب است. هنگامی که Xbox Series X|S برای رقابت به بازار راه یافت اندکی اصلاح شد، نوع "Core" دارای بعضی آپدیت های عالی است که یک کنترلر عالی را بهتر می‌کند. اندکی کوچکتر است، دارای دستگیره ها و ماشه های بافتی است، و D-pad استاندارد را با طراحی هشت طرفه که اندکی کلیک را بهتر و بیشتر می کند. یکی از چشمگیر ترین موارد اضافه شده سوئیچ اشتراک گذاری است که به بازی کنندگان Xbox راهی ساده برای گرفتن سریع اسکرین شات و ضبط فیلم می دهد.


کنترلر بی سیم Xbox در رنگ های بسیار متنوعی است. با توجه به قیمت، شما نمی توانید آن را شکست دهید، و فروش این کنترلر غیر معمول نیست. کنترلر بدون سیم Xbox یکی از راحت‌ترین و محکم‌ترین کنترلرهای سال 2023 است، در تمام پلتفرم‌ها. همه دارندگان ایکس‌باکس فعلا دست کم یک کنترلر دارند، اما این قطعا کنترلی است که بازی کنندگان چندین مورد از آن را در اختیار دارند. همچنین یک گزینه عالی برای کامپیوتر شخصی و دستگاه های گوشی همراه به کمک بلوتوث است.

 ....................

بهترین کنترلر Xbox Premium گزینه ای متفاوت
کنترلر اصلی Xbox الایت Series 2

 

بهترین کنترلر ایکس باکس کنترلر بی سیم Xbox


کنترلر استاندارد ایکس باکس با انگیزه کارایی و قیمت "بهترین" است، اگر مایل هستید کنترلر با بالاترین بازده را با تولید بی همتا عالی داشته باشید، Xbox الایت سری 2 برنده واضح آن است.


Xbox الایت Series 2 که با مواد محکم‌تر تولید شده و وزن آن در حد‌ی است که حسی بی‌نظیر به آن بدهد، یکی از آن دسته از کنترل‌کننده‌هایی است که حتی قبل از آغاز بازی با آن، بسیار قابل توجه است. دارای دسته های دستی و ماشه ای بافت دار و همچنین میله های آنالوگ فلزی و پدهای D است.


کلاهک‌های آنالوگ و پدهای D را می‌توان در همان لحظه با کیت سفارشی‌سازی کنونی ردوبدل کرد. چهار کلاه چوبی اضافی در کیف حمل سخت گنجانده شده است. این دستگاه دارای یک پد D هشت جهته و یک نوع متقاطع استاندارد است.


سایر خصوصیات سفارشی‌سازی روی خود کنترل‌کننده واقعی نظیر تنش چوب قابل مرتب سازی و توقف‌های ماشه است. یک ابزار گنجانده شده به شما این فرصت را می دهد کشش چوب را مطابق میل خود تغییر دهید و دکمه های عقب کنترلر به شما این فرصت را می دهد ماشه ها را در سه فاصله کششی مختلف قفل کنید.


احیانا مهمتر از همه، الایت Series 2 دارای چهار پدال در ناحیه پشتی قابل جابجایی است که به آسانی در جای خود قرار می گیرند. اینها دقیقا در نقاط سازگار قرار دارند تا فشار دادن آنها طبیعی باشد.


همچنین می توانید از برنامه Xbox Accessories برای نقشه‌برداری دوباره ورودی‌ها و ذخیره حداکثر سه نمایه کنترل‌کننده خاص مورد استفاده قرار دهید که می‌توان موقع حرکت با استفاده از آنها چرخید. همچنین قادر هستید با شدت صدا در برنامه دستکاری کنید و کلیدهای« shift» سفارشی ایجاد کنید تا ورودی‌های کنترلی بیشتری اضافه کنید.


کنترلر و تمام قطعات یدکی به آسانی در داخل کیف حمل گنجانده شده اند. این موبایل دارای کابل USB-C است که با یک بار شارژ کامل، مدت زمان کارکرد باتری فوق‌العاده 40 ساعت را به الایت سری 2 می‌دهد.


الایت سری 2 تقریبا سه برابر گران‌تر از کنترلر استاندارد Xbox است. احیانا ارزشش را نداشته باشد مگر اینکه درباره بازی های چند نفره برخط جدی باشید، اما مسلما بهترین کنترلر کنونی در بازار امروز است.

 

بهترین کنترلر Xbox Premium - گزینه ای متفاوت
کنترلر اصلی Xbox Elite Series 2

بهترین کنترلر Xbox Premium - گزینه ای متفاوت کنترلر اصلی Xbox Elite Series 2


کنترلر اصلی الایت سری 2 و الایت Series 2 Core سال قبل به عنوان یک جانشین برای الایت Series 2 استاندارد انتشار یافت. این کنترلر دقیقا از نظر تولید برابر است، اما با کیف حمل پر از اجزای قابل معاوضه همراه نیست.


به هر حال، در حال حاضر دارای استاپ های ماشه درونی و ابزار ساماندهی کشش چوب آنالوگ است. پد D و یک جفت چوب همراه آن را می‌توان در همان لحظه جدا کرد، درست همانند الایت Series 2 اصلی.


در اصل، این نوع برای اشخاصی که خواهان استفاده پریمیوم الایت Series 2 بدون تمام سفارش سازی می باشند، جذاب می باشد.


البته می توانید تمامی لوازم جانبی قابل معاوضه را جداگانه خرید کنید. در ادامه، اگر تصمیم دارید همه چیز را می خواهید، می توانید Complete Component Pack را با قیمت 60 دلار خرید کنید تا کنترلر Core خود را به یک الایت Series 2 استاندارد تبدیل کنید.


روش دیگر، و احیانا این مسیری است که برای اکثر مشترکین باید انجام شود، شما می توانید لوازم جانبی مد نظر خود را تایین کرده و آنها را از تامین‌کنندگان شخص ثالث خرید کنید. مثلا، قادر هستید پاروهای در قسمت پشت عالی Scuf را با قیمت 20 دلار تهیه کنید، یا توانایی آن را دارید پاروهایی را با قیمت تقریبا 10 دلار خرید کنید.


کنترلر الایت Series 2 Core در حال حاضر در رنگ قرمز، سفید و آبی تیره منتشر می شود.


بهترین کنترلر رقابتی Xbox
Razer Wolverine V2 Chroma

بهترین کنترلر رقابتی Xbox Razer Wolverine V2 Chroma
Razer Wolverine V2 Chroma آخرین ورژن ایکس باکس ریزر از کنترلر Wolverine خود بهترین ورژن این کمپانی است. Razer Wolverine V2 Chroma یک توسعه چشمگیر از دیدگاه فرم فاکتور است. طراحی شاسی L شکل آن را برای جلسات طولانی بازی راحت می کند، و فعلا پوشش مقدار زیادی از ورودی های Wolverine راحت تر از همیشه است.


Wolverine V2 Chroma دارای چهار پدال در قسمت پشت است که همانند ماشه و همچنین یک جفت سوئیچ اضافی است. در اصل، Wolverine V2 Chroma بهترین کنترلر Xbox برای اشخاصی است که دوست دارند کنترلر خود را سفارشی کنند.

دکمه‌های صورت و D-pad بازخوردی مشابه به کلیک کردن روی ماوس دارند و همچنین زمان پاسخگویی سریع را ارائه می‌دهند.
Wolverine V2 دارای چوب‌های شست قابل ردوبدل است و چوب‌های گنبدی شکل و بلندتری دارد. به اضافه این، دارای توقف های ماشه ای برای ماشه های چپ و راست است. سفارشی کردن طرح‌بندی ورودی و تجربه کلی (ایجاد نمایه‌ها) با نرم‌افزار مخصوص Razer که در فروشگاه‌های Xbox و Windows کنونی است، ساده است.


تنها نقطه ضعف در اینجا این است که V2 Chroma کماکان فقط با اتصال سیمی مورد استفاده است. به همراه کابل USB-C بلند و قابل جدا شدن است. فعلا، اگر یک کنترلر Xbox را برای بازی رقابتی استفاده می کنید، منطقی است که هنگام تحقیق تاخیر، یک کنترلر سیمی بگیرید. ما V2 Chroma را برای افرادی که به طور معمول بازی های چند نفره رقابتی اجرا می کنند پیشنهاد می کنیم.


بهترین کنترلر Xbox پرو- Style Budget
8BitDo Ultimate

بهترین کنترلر Xbox پرو- Style Budget (Te) 8BitDo Ultimate
8BitDo Ultimate بعضی از بهترین کنترلرهای کنونی را تولید می کند. 8BitDo Ultimate یک کنترلر سیمی با ظاهری معتبر، میله ها/ ماشه ها/ کلید های عالی و ویژگی سفارشی شدن خوب است. و با قیمت کمتر از 50 دلار در دسترس است.


8BitDo Ultimate دارای دو کلید بازگرداندن قابل برنامه ریزی است و می تواند حداکثر سه پروفایل سفارشی را ذخیره کند. قادر هستید نرم‌افزار Ultimate 8BitDo را بر روی ایکس‌باکس، کامپیوتر شخصی یا موبایل هوشمند خود بارگیری کنید تا چندین خاصیت را تغییر دهید تا کنترل‌کننده آنطور که دوست دارید کار کند. شما می توانید چسب و حساسیت را تغییر دهید و نیروی سر و صدا را پیکربندی کنید. همه سوئیچ ها را می توان به کمک نرم افزار نیز تغییر نقشه داد. قادر هستید هر زمان که بخواهید با فشار دادن یک کلید در میان سه پروفایل خود بچرخید، که این کنترلر سیمی را برای افرادی که به طور ساختار یافته چندین بازی برخط انجام می‌دهند عالی می‌کند.


بهترین کنترلر Xbox پرو- Style Budget (Te)
8BitDo پرو 2

بهترین کنترلر Xbox پرو- Style Budget (Te) 8BitDo پرو 2
8BitDo پرو 2 نخستین کنترلر Xbox با مجوز رسمی بود که با کمک تولید کننده انتشار یافت. این همان طراحی پرو 2 است که سال ها برای نینتندو سوییچ محبوب بوده است. همینطور، چیدمان چوب آنالوگ پدیدار کننده رویکرد پلی استیشن به کنترلرها است. اگر زیاد بازی های مبارزه ای اجرا می کنید، این چیدمان چوب و D-pad امکان دارد دارای اولویت باشد. همچنین برای بازی‌های یکپارچه با سیستمعامل یا اسکرول‌های کناری مدرن که با D-pad بهتر بازی می‌کنند، خوب است. 8BitDo پرو 2 خارج از موقعیت معکوس و فرم فاکتور الهام گرفته از یکپارچه سازی با سیستم عامل، همان ویژگی عالی 8BitDo Ultimate را دارد.


بهترین کنترلر ایکس باکس
HyperX Clutch Gladiate

بهترین کنترلر ایکس باکس با بودجه HyperX Clutch Gladiate
کنترلر جدید HyperX Clutch Gladiate در برابر قیمت (35 دلار) بی نظیر است.همه ورودی هایی که در یک کنترلر استاندارد Xbox (از جمله کلید اشتراک گذاری) پیدا می کنید و یک فرم ارگونومیک بی نظیر دارد.


کلاچ گلادیات دارای دستگیره های بافت دار، یک جفت سوئیچ در ناحیه پشتی قابل معاوضه، قفل های دوگانه ماشه و یک جفت موتور رومبلی است. D-pad فقط یک استایل متقاطع استاندارد است، اما پاسخگو است و حس خوبی دارد.
حتی بدون مجموعه خصوصیات متمرکز بر رقابت، Clutch Gladiate انتخاب خوبی برای اشخاصی است که به دنبال یک کنترلر سیمی مقرون به صرفه می باشند.


بهترین مشخصات صوتی در کنترلر ایکس باکس
ساحل Recon

بهترین مشخصات صوتی در کنترلر ایکس باکس لاک عقب ساحل Recon
Recon Turtle Beach Recon یکی دیگر از کنترلرهای حرفه ای مقرون به صرفه است که ارزش بررسی را دارد. این کنترلر دارای مجوز رسمی دارای طراحی سبک وزن اما محکم است. کلید های صورت آن تقریبا همانند به کنترلرهای Xbox معمولی می باشند. به طوری که چوب ها اندکی شل تر می باشند، اما کماکان احساس خوبی دارند. Recon همچنین دارای یک جفت ماشه در قسمت پشت عالی با دستگیره های بافتی است که در نقطه مناسبی قرار گرفته اند.

دستگیره های دسته نیز بهبودی در کنترلر معمولی ایکس باکس دارند. D-pad اندکی ضعیف است، به این دلیل که سفت و سختی بالایی دارد. نکته مثبت این است که همه سوئیچ های منوی یکسان، از جمله کلید اشتراک گذاری جدید را در اینجا دریافت می کنید.


امتیاز اصلی Recon این است که هنگام استفاده از یک هدست 3.5 میلی متری دارای مشخصات صوتی درونی است. این تکنولوژی صوتی که «شنوایی فوق بشری» نامیده می‌شود، قادر هست شما را کمک کند و ماهیت صداها و مکانی که آنها در بازی‌های چند نفره رقابتی آمده‌اند را شناسایی کنید. شما همچنین کنترل کامل میکس بازی/ چت، EQ و سایر خصوصیات صوتی عمومی را مستقیما روی کنترلر دریافت می کنید.


Recon به کمک کابل USB-C به USB-A به ایکس باکس شما وصل می شود. از پایه، Recon از دیدگاه حس و بازده اندکی کمتر از 8BitDo است، اما همچنان یک کنترلر قوی است و قطعا ویژگی صوتی منحصر به فرد دارد.


بهترین جانشین الایت Series 2
Scuf Instinct پرو

بهترین جانشین الایت Series 2 Scuf Instinct پرو
Scuf Instinct پرو سالهاست که کنترلرهایی به سبک الایت می سازد. کنترلرهای این کمپانی از راحت ترین دسته هایی می باشند که می توانید پیدا کنید و کنترلر جدید Scuf Instinct پرو یک نوع عالی است. Scuf Instinct پرو بسیار مشابه به یک پد استاندارد Xbox Series X است، هرچند قطعا احساس متفاوتی دارد. پلاستیک در کنترلر Scuf بسیار نرمتر است و قسمت های آن در قسمت پشت دارای دستگیره های بافت راحت است. همچنین دارای یک صفحه قابل تعویض است. برخلاف بعضی از کنترلرهای سنتی Scuf، Instinct پرو از باتری های AA برای تامین انرژی بهره می برد.


 Instinct پرو در عوض پاروهای معمولی، دارای چهار کلید/ ماشه پشت درونی است. قرارگیری این دکمه‌ها و طراحی آن‌ها، استفاده از آن‌ها را اندکی راحت‌تر می‌کند، به ویژه اگر اراده استفاده از هر چهار سوئیچ را دارید. قادر هستید این ورودی‌ها را در عرض چند ثانیه مجدد نقشه‌برداری کنید، که این یک خصوصیت مفید است.


افزون بر صفحه‌های قابل ردوبدل با طرح‌های جالب، توانایی آن را دارید چوب‌های شست پیش تعیین شده را با یک جفت چوب بلندتر و مسطح کنونی ردوبدل کنید. Instinct پرو همچنین دارای توقف‌های ماشه قابل منظم کردن است. با این وضعیت، کشش چوب قابل ساماندهی نخواهد داشت.


Scuf Instinct پرو گران‌تر از الایت Series 2 است. حتی Instinct معمولی گران‌تر است. ما قطعا الایت Series 2 را به Instinct پرو پیشنهاد می کنیم. اما اگر نگرانی اصلی شما کلید های در قسمت پشت قابل برنامه ریزی است، Instinct پرو ارزش بررسی را دارد.


بهترین کنترلر ماژولار ایکس باکس
Thrustmaster eSwap S/ X

بهترین کنترلر ماژولار ایکس باکس Thrustmaster eSwap S/ X
Thrustmaster eSwap S/ X گزینه‌ خوبی برای بازی‌های رقابتی می باشد و ویژگی‌ای دارند که در دیگر کنترل‌کننده‌های این لیست یافت نمی‌شود میله‌های آنالوگ، پد D، ماشه‌ها و دسته‌های پانل جانبی را می‌توان به آسانی با کیت‌های رنگ‌بندی متفاوتی که توانایی آن را دارید از Thrustmaster خرید کنید، ردوبدل کنید.

همچنین توانایی آن را دارید که کلاهک های چوبی را با سبک های مختلف از جمله مقادیر گنبدی و اندازه های دیگر تغییر دهید. افزون بر طراحی مدولار، توانایی آن را دارید حساسیت کشش ماشه را با کلیدهای توقف ماشه در عقب کنترلر تغییر دهید.


از دیدگاه احساس، eSwap S و eSwap X هر دو ارگونومی بی همتا هستند. این کنترلرها اندکی بزرگتر از کنترلرهای معمولی ایکس باکس می باشند که آنها را برای کسانی که دست های بزرگتری دارند عالی می کند. یکی دیگر از مشخصات بی همتا فرم مکانیکی روی قطعات است. همانند سری Wolverine Chroma Razer، سری eSwap دارای دکمه‌های مکانیکی صورت و D-pad است. این خصوصیت به eSwap امکان می دهد تا به ورودی ها سرعت بیشتری بدهد. به همان صورت که گفته شد، اندکی زمان می برد تا به کلید های چهره عادت کنید، به دلیل اینکه آنها بسیار صاف می باشند و حتی بیشتر از Wolverine Chroma، کلیک ماوس را تقلید می کنند.


تفاوت اصلی این دو کنترلر در مقدار سوئیچ های قابل برنامه ریزی بازگرداندن است. eSwap S دارای دو و eSwap X دارای چهار عدد است. فعلا، این دکمه‌ها در برابر پدل‌های در ناحیه عقبی معمولی اندکی کوچک‌تر می باشند، مخصوصا در eSwap X که دارای چهار کلید کوچک و گرد است. حتی کلید های دراز eSwap S خیلی کوچک می باشند. هر دو کنترلر سیمی می باشند و از اتصال microUSB به کنترلر بهرمند می شوند.
با این وجود، کنترلرهای ماژولار بسیار زیاد نیستند و سری eSwap ارگونومی و راندمان عالی را ارائه می دهد.


بهترین کنترلر Xbox برای دسترسی
کنترلر تطبیقی ایکس باکس

بهترین کنترلر Xbox برای دسترسی کنترلر تطبیقی ایکس باکس
کنترلر تطبیقی ایکس باکس کنترلر Xbox Adaptive بسیار متفاوت از بقیه دیگر کنترلرها در این لیست است. در وهله ابتدایی به عنوان وسیله ای در نظر اخذ شده است که به کسانی که تحرک محدود دارند در بازی کردن کمک می کند. این دستگاه با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های کمکی کار می‌کند که مشترکین قادر هستند آن‌ها را وصل کنند و به ورودی‌های کنترل‌کننده خاصی اختصاص دهند تا به آن‌ها قدرت انجام هر بازی را در دو پلتفرم بدهد.


دارای 20 پورت است که می توانید هر نمونه انگشت شست، دکمه، کلید و هر وسیله کمکی دیگری را که می خواهید به آن وصل کنید، 19 تای آن ها درگاه های 3.5 میلی متری می باشند، در صورتی که دو پورت دیگر USB 2.0 می باشند. همچنین یک پورت خروجی صدا 3.5 میلی متری برای هدفون یا هدست وجود دارد. این کنترلر می تواند با Xbox Series X|S، و کامپیوتر شخصی مناسب باشد، حتی توانایی آن را دارید از یک آداپتور بلوتوث برای کارکرد آن با نینتندو سوییچ استفاده کنید.


احیانا کنترلر تطبیقی برای هر کسی سازگار نباشد، اما به لطف آن قادر به پر کردن مؤثر شکاف بین گیمرهای دارای تحرک محدود و بازی هایی که می خواهند ایفا کنند، شکی در ذهن ما وجود نخواهد داشت که این کنترلر کلیدی ترین کنترلر در این فهرست است.


بهترین کنترلر ایکس باکس برای "Fond "Nostalgia
هایپرکین دوک

بهترین کنترلر ایکس باکس برای"Fond "Nostalgia هایپرکین دوک
بهترین کنترلر ایکس باکس برای "Fond "Nostalgia Hyperkin Duke صرفا با انگیزه دلتنگی برای کنترل‌کننده اصلی Xbox در سال 2001 تولید شد، این گیم‌پد بزرگ با دکمه‌های صورت شگفت آور و غریب و افست بود. از این رو وقتی کنترلر S به سرعت از آن پیشی گرفت، جای شگفتی نبود، که به طراحی استاندارد در حرکت رو به جلو تبدیل شد. اما اگر دست‌های بزرگ‌تری دارید، دوک برای شما مناسب تر است.


هایپرکین با بازآفرینی تجربه‌های بازی‌های یکپارچه‌سازی با طیف گسترده سخت‌افزاری خود نامی برای خود دست و پا کرده است، و کنترلر دوک آن از دیدگاه اندازه و چیدمان دکمه‌ها بسیار مشابه به کنترل‌کننده اصلی Xbox است، اما با چند لمس مدرن. به طوری که کنترلرهای اصلی Xbox دارای سوئیچ های سیاه/ سفید در عوض ضربه گیرهای چپ/ راست بودند، Hyperkin از ضربه گیرهای کوچکی استفاده می کرد تا دوک برای انجام بازی های امروزی منطقی باشد.

لوگوی بزرگ در مرکز کنترلر صفحه‌ای است که به عنوان سوئیچ هوم نیز عمل می‌کند، وقتی روشن می‌کنید، نمایشگر سنتی Xbox را مشخص می کند. در غیر این صورت، این یک ترمیم هوادارانه از دوک است که فعلا با کمک از USB برای Xbox Series X|S، Xbox One و کامپیوتر شخصی کار می کند.


بهترین کنترلر Xbox سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل
هایپرکین X91

بهترین کنترلر Xbox سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل هایپرکین X91
هایپرکین X91 بهترین کنترلر Xbox سبک و یکپارچه با سیستم عامل بر مجموعه وسیعی از سخت افزارها به شما اجازه می دهد بازی های سنتی را به آسانی انجام دهید.

با وجود اندازه کوچک این گیم پد، همه چیزهایی که در یک کنترلر احتیاج دارید وجود دارد و همه آن به طرز عجیبی خوب عمل می کند. از میله های آنالوگ گرفته تا کلید های دیگر، X91 احساس کامل کنترلر را تقریبا به طور کامل ایجاد می کند. یکی از نکات منفی این است که تریگرها بر خلاف احساس نرمی تریگرها در کنترلرهای DualShock یا ایکس باکس معمولی، اندکی شل می شوند.


و اگر لپ تاپ اختصاصی بازی دارید و اغلب در حال حرکت بازی می کنید، X91 اندازه مناسبی برای سفر دارد. متاسفانه این کنترلر فقط با کمک USB سیمی عمل می کند. به طوری که لازم نیست دلواپس مدت زمان کارکرد باتری باشید، داشتن یک سیم ضخیم برای اتصال قادر هست سبب شود که آن را اندکی سخت کند. ضریب فرم نیز امکان دارد دقت درباره میله های آنالوگ را اندکی دشوارتر کند چون چیز زیادی برای ثابت نگه داشتن کنترلر وجود نخواهد داشت. با این وضعیت، اگر به یک گیم پد کوچک و با امکانات کامل برای بازی های ساده احتیاج دارید ، X91 انتخاب مناسبی است.

 

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.