به‌روزرسانی دستیار دوربین سامسونگ ویژگی‌های خوش‌آمدگویی را به ارمغان می آورد

1401/11/25

به‌روزرسانی دستیار دوربین سامسونگ ویژگی‌های خوش‌آمدگویی را به ارمغان می آورد


پوسته کاربری One UI شرکت سامسونگ یکی از بهترین پوسته های سیستم عامل اندروید کنونی در بازار است. برنامه Good Lock این کمپانی و ماژول‌های به همراه آن گزینه‌ها و خصوصیات سفارشی‌سازی بیشتری را اضافه می‌کنند. پس از انتشار رابط کاربری One UI 5 در اکتبر 2022، کمپانی سامسونگ یک قطعه جدید دستیار دوربین را رونمایی کرد که به شما اجازه می دهد خصوصیات شاخص دوربین را در تلفن گلکسی خود تغییر دهید. با راه‌اندازی رابط کاربری One UI 5.1 و سری گلکسی S23، شرکت سامسونگ فعلا آپدیت اصلی دستیار دوربین را با خصوصیات جدید و پشتیبانی گسترده دستگاه ارائه می‌کند.



بزرگترین افزوده جدید در آخرین ورژن دستیار دوربین، شاتر ضربه سرعت بالایی دارد. پس از فشار دادن سوئیچ شاتر و گرفتن تصویر واقعی، اندکی تاخیر در تلفن‌های گلکسی بوجود آمده است. این به این دلیل است که تصویر زمانی گرفته می شود که انگشت خود را از روی کلید شاتر بردارید نه هنگامی که آن را فشار دهید.

هدف شاتر ضربه سریع این است که با گرفتن تصویر با فشار دادن کلید شاتر، این زمان را در حد چشمگیری کاهش دهد. این گزینه مسئله تاخیر شاتر را در تلفن‌های کمپانی سامسونگ بهبود نمی دهد، ولی تجربه ثبت عکس را به شکل چشمگیری توسعه می دهد. می توانید سوئیچ شاتر را فشار داده و نگه دارید یا بلغزانید تا یک GIF بگیرید یا یک ویدیوی سریع ضبط کنید.

قابلیت Capture speed که در تولید ابتدایی Camera Assistant بوجود آمد، اصلاح شده است. حالا می توانید برتری را بین وضعیت عکس و سرعت ضبط مرتب سازی کنید. در سری گلکسی S23، گزینه‌ای جداگانه برای بالا رفتن سرعت عکس‌برداری هنگام گرفتن عکس‌های با وضوح بالا 200 مگاپیکسل نیز موجود است.


کمپانی سامسونگ خاصیت نرم‌افزاری عکس را با سه گزینه آپدیت کرده است تا کنترل دقیقی بر وضوح عکس ارائه دهد: خاموش، متوسط (50%) و زیاد (100%). آخرین ورژن دستیار دوربین، بازده تایمر را در برنامه دوربین با گنجاندن گزینه ای برای عکاسی از یک عکس پس از فاصله زمانی 0. 5 ثانیه، از 1 ثانیه تا 3 ثانیه، بهبود می دهد.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.