تفنگ های تک تیرانداز این هفته به Warzone بازمی گردند

1402/1/22

تفنگ های تک تیرانداز این هفته به Warzone بازمی گردند


فصل 3 از چهارشنبه در Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone 2 شروع می شود و همانطور که مورگان در روز های اخیر نظاره کرد، امکان دارد این نخستین آپدیت بزرگی باشد که بازی کنندگان هر دو بازی را خوشحال می کند. یک تغییر در Warzone 2 امکان دارد اندکی بحث برانگیز باشد: تک تیراندازی با یک ضربه بازگشته است.

تیم Warzone 2 در یک مطلب وبلاگ امروز عنوان کرد:" منتظر بازگرداندن تفنگ های تک تیرانداز باشید، تحت شرایط اختصاصی پیوست و پلت فرم."
واکنشی که من نگاه می کنم تا اندازه زیادی مثبت است. شبیه‌تر کردن Warzone 2 به Warzone 1 یکی از موضوعات به‌روزرسانی‌های Activision بوده است، و خوب یا بد، یکی از موضوعات محبوب است. بسیاری از حمایت کنندگان Warzone اصلی، تک تیراندازی را از دست می‌دهند، و در ردیت، یکی از بازی کنندگان دادرسی خنده‌دار در مورد هم تیمی وسواس تیراندازی خود که سال‌ها را بیهوده در تلاش برای مقابله با تک تیراندازهای دیگر سپری می‌کند، به اشتراک گذاشت، بدون اینکه هیچکدام توانایی انجام این کار را داشته باشند.

آنها گفتند:« تک تیراندازها در مرز بی فایده بودند و فقط موقعیتی بودند." نیازی به گفتن نیست که من بسیار هیجان زده هستم که دوستم اجازه دهد با کشته شدنش با سرعت بیشتر از بین برود. این یک تغییر بسیار خوشایند است. خدا را شکر."

فعلا، بازی کنندگان همچنین ابراز نگرانی می‌کنند که سرعت حرکت Warzone 2 موجب ناامید شدن تک‌تیرانداز با یک ضربه می‌شود. در اینجا نیز ابهامات زیادی وجود دارد: به دست آوردن پیوست های مورد نیاز چقدر سخت می باشد و برد و سرعت گلوله به چه طریقی می باشد؟

Warzone 2 Season 3 همچنین نظاره گر برگشت بازی رتبه‌بندی شده می باشد، که در اواسط فصل، پنج اسلحه جدید، و یک نقشه جدید گولاگ، در میان سایر موارد اضافه شده اضافه می‌شود، برنامه‌ها در این مطلب وبلاگ خلاصه می‌شوند توسط موارد اضافه شده Modern Warfare 2 برای فصل 3.

من یک بازیکن Warzone نیستم، بدین جهت هیچ اسبی در این مسابقه ندارم. می توانم هر دو طرف را ببینم: عاشق تک تیراندازی در بازی هستم.
فعلا هم در حال بازی معمولی Deathmatch تیم Modern Warfare 2 هستم، برای نقشه های شبانه فصل 3 هیجان زده هستم، که امکان دارد در نهایت دلیل بهتری برای استفاده از دید در شب به ما بدهد. تنها ترس من این است که آنها تفنگ تیرانداز Tempus Torrent رونمایی شده در فصل 2 را از بین ببرند، چون من اکنون با آن بسیار مچ شده ام.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.