گوشی جدید وان پلاس ۱۱ با خصوصیات جدید وارد یازار می شود

1401/12/8

گوشی جدید وان پلاس ۱۱ با خصوصیات جدید وارد یازار می شود


به نظر می آید روزهای چرخه انتشار محتاطانه وان پلاس پشت سر ما است. در ژانویه، برند  اوپو از پرچمدار جدید خود، وان پلاس 11 پرده برداری کرد. در شروع این ماه، 11R به بازار ورود پیدا کرد که بر بازار رو به رشد تلفن های هوشمند هندوستان متمرکز بود. این روزها، این کمپانی همچنین 10T و 10 پرو سال قبلی، سه دستگاه با قیمت ارزان Nord، پنج هدفون و یک تبلت را ارائه می دهد. یک کیبورد، با قابلیت مکانیکی جدید، از طریق بعضی از صفحات مجازی اخبارش منتشر شد که همچنین قابلیت خم شدن دارد.

 این کمپانی محصولی را در در هفته جاری در MWC به نمایش گذاشت که به هیچ وجه نور روز را بازتاب نمی دهد. همانطور که از نام آن پیداست، کانسپت وان پلاس 11 در حقیقت یک ریمیکس از پرچمدار جاری این کمپانی است. با این وضعیت، تفاوت‌های تاثیر گذار به شرکتی اشاره می‌کند که امیدوار است درباره بازی‌های موبایلی جدی‌تر عمل کند. بازار تلفن های هوشمند، به بیان ساده، چیزی همانند به یک کیسه مخلوط بوده است، و هیچ علامت روشنی مبنی بر عرضه چنین دستگاهی وجود نخواهد داشت.


رویکرد محتمل‌تر از قبیل پیشرفت‌های نسلی است که بازی‌های جدیدتر را در صفحه تصویر کوچک قابل قبول‌تر می‌کنند. کیندر لیو مسئول و معاون اجرایی وان پلاس خاطرنشان کرد:« ما تلاش های زیادی درباره بررسی و دیزاین این تکنولوژی انجام خواهیم داد. اما درباره در دسترس بودن تجاری این فناوری‌ها، ما بازار و بلوغ تکنولوژی را بیشتر تحلیل خواهیم کرد.»


لیو توضیح می‌دهد که سنجش تمایل مصرف‌کننده یکی از دلایل متعددی است که وان پلاس با معرفی از یک موبایل خنک‌شونده مایع به مسیر یک تولید کننده پیش می رود. او می افزاید:« همچنین، ما می خواهیم نوآوری مستمر را در داخل کمپانی خود افزایش دهیم.


وان پلاس این تکنولوژی جدید را "اکتیو CryoFlux" می نامد. یک میکروپمپ سرامیکی پیزوالکتریک 0.2 سانتی متر مربع، مایع خنک کننده را در یک خط لوله در نزدیکی عقب دستگاه و پیرامون مجموعه دوربین عظیم به بالا و پایین حرکت می دهد. این بخش در ناحیه پشتی دستگاه با یک ماده شفاف پوشانده شده است که این فرآیند را به عنوان نوعی نمایش نور به همه نشان می دهد. این یک اثر قابل توجه است و همواره در تطبیق با Phone (1) که با کمک یکی از بنیانگذاران وان پلاس، Carl Pei’s Nothing در سال پیشین انتشار یافت، به اشتراک گذاشته شد.


با توجه به رکود اخیر در نوآوری گوشی های موبایل هوشمند، حتما اجتناب ناپذیر است که خالقان طراحی محصول را به فنون جدیدی عوض کنند.

فروش گوشی های موبایل هوشمند نیز در سراسر جهان بسیار کاهش یافته است و تولیدکنندگان را به دنبال روش های جدیدی برای آغاز فروش سوق می دهد.


لیو می گوید:« خیلی از جوانان بازی کردن را دوست دارند." بازی مسئولیت مهمی در زندگی دیجیتال آنها دارد و در آینده، ما به صورت پی در پی تجربه بازی آنها را توسعه خواهیم داد. در زمان حال، ما قطعا با مشترکین خود درباره پیشرفت بازی تعامل داریم. ما درباره چگونگی توسعه تجربه بازی صحبت می کنیم و در آینده معتقدیم که زمان بیشتری برای صحبت با آنها خواهیم داشت."
این مکاتبه تا حدی به تعامل طولانی مدت این کمپانی با کاربران خود اشاره دارد.

کانون از همان ابتدا عامل اصلی رشد وان پلاس بود، اما خیلی از مصرف کنندگان دلواپس بودند که قرار گرفتن در غول گوشی چینی اوپو موجب شده باشد که از آن تمرکز ابتدایی دور شود. یک مثال بارز، طرح‌های اصلی برای ادغام OxygenOS وان پلاس با Color OS اوپو است. این کمپانی یک سال پیش، به دنبال واکنش مشترکین، این حرکت را کنار گذاشت.


لیو می‌گوید:« من فکر می‌کنم یک چیز را می‌توان پیشرفت بخشید، و آن این است که ما باید ارتباط بهتری با دنیای خارج داشته باشیم.»


آیا در حال حاضر که برآمدگی ابتدایی پذیرش 5جی مدت هاست از بین رفته است، آیا بازی مرز بعدی برای خالقان این قبیل دستگاه ها است؟ شرکت‌هایی مثل ایسوس، نوبیا و شیائومی با عرضه دستگاه‌هایی که در مرکز آن تجربه می‌کنند، روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند. از طرف دیگر، غول هایی نظیر کمپانی سامسونگ و اپل، به نظر می آید قانع می باشند که به آسانی بازی را در دستگاه های پرچمدار خود در دسترس قرار دهند.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.