جاش ساویر بازی ساز بر روی یک پروژه کنسل شده بیگانگان کار می کند

1402/1/28

جاش ساویر بازی ساز بر روی یک پروژه کنسل شده بیگانگان کار می کند


یک سال بعد از انتشار Aliens: Fireteam الایت، جاش فاش کرد که خودش روی یک بازی Alien کار کرده است. اما او همه اینها را بیان می‌کند، لذا به او این فرصت را می دهند خودش داستان را به اشتراک بگذارد.


جاش این موضوع را در وب سایت توییتر ارسال کرد:
من از سال 2006 تا 2009 روی یک بازی RPG بیگانه برای SEGA کار کردم. ابسیدین در آن زمان کارگردانی نداشت، فقط رهبرانی داشت که همه شبیه به هم بودند. موقعی که رهبران درباره نحوه انجام کاری به توافق نرسیدند، منجر به اختلالات زیادی شد.


بهبود در بازی بسیار کند بود، مخصوصا هنگامی که نوبت به ایجاد سطوح بازی قابل اجرا می رسید. ما در آن زمان یک بازی دیگر در حال بهبود با SEGA داشتیم، پروتکل آلفا، و Aliens را به نفع AP کنار گذاشت.


ایده های جالب زیادی در کار بود، اما شما ایده ها را ارسال نمی کنید! بزرگترین درسی که از این تجربه آموختم این است که اگر سطوح قابل بازی نداشته باشید، بازی زیادی ندارید. شباهت ها به همین جا ختم شد، اما خوب بود که نظاره کردیم این ایده در عمل می تواند سرگرم کننده باشد. در آخرین توییت، او همچنین در مدل‌های بهبود شخصیت‌هایی که در این بازی نقض شده Alien ظاهر می‌شدند، شریک شد.

سال های 2006 تا 2009 سال های پایانی نسل ششم کنسول ها بود. آن زمان قدرت آن را داشت دوران پلی‌استیشن 2، ایکس‌باکس اصلی، نینتندو گیم‌کیوب از دیدگاه فنی سگا دریم‌کست باشد.


این دوره گذار درست پیش از تکامل بازی های ویدیویی با گرافیک HD بود.
بازی‌های این نسل که می‌توانستند این بازی بیگانه را تعریف کنند، بازی‌هایی همانند Grand Theft Auto Vice City، Final Fantasy X، Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty، Metroid Prime، و Star Wars: Knights of the بودند.

امکان دارد شما شخصا آن را ندانید، اما فرنچایز Alien واقعا یکی از معتبرترین مجوزها در بازی های ویدیویی است. این از قبیل بازی های آرکید کلاسیک و خیلی از نخستین شوترهای اولیه شخص چشمگیر است. در حقیقت، Alien Resurrection در پلی‌استیشن پیشگام سیستم کنترل و حرکت آنالوگ دوقلو است که امروزه در بازی‌های اول شخص، تیراندازی و ماجراجویی به طور یکسان، بدیهی می‌دانیم.


این یکی از بازی‌هایی است که قدرت آن را داشت که قسمتی از آن تاریخ باشد، اما همان‌طور که خود جاش اشاره می‌کند، همه چیز بیهوده نبود. او اعتقاد دارد که قسمتی از آنچه تیمش در Obsidian در آن زمان به دنبال آن بود، در حال حاضر در Aliens:Fireteam الایت به دست آمده است.

 

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.