درباره بازی افسانه زلدا بیشتر بدانید نسخه های قبلی و اطلاعات آخرین نسخه

1402/1/9

درباره بازی افسانه زلدا بیشتر بدانید نسخه های قبلی و اطلاعات آخرین نسخه


معرفی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط نینتندو ساخته و منتشر شده است. این یک دنباله بر بازی تحسین شده، The Legend of Zelda: Breath of the Wild است که در سال 2017 منتشر شد.

بازی در حالی که شخصیت اصلی لینک را دنبال می‌کند، دنیای Hyrule را کشف می‌کند، با دشمنان می‌جنگد و معماها را حل می‌کند تا پادشاهی را از شر یک نیروی شیطانی نجات دهد. در حالی که جزئیات مربوط به داستان و گیم پلی Breath of the Wild 2 هنوز محدود است، انتظار می رود این بازی بر اساس کاوش در جهان باز و مکانیک های گیم پلی نوآورانه نسخه قبلی خود ساخته شود و در عین حال عناصر و ویژگی های جدیدی را نیز معرفی کند.

Breath of the Wild 2 در کنفرانس E3 2019 معرفی شد و از آن زمان طرفداران مشتاقانه منتظر اطلاعات بیشتر در مورد این بازی بودند. در حالی که تاریخ انتشار مشخصی اعلام نشده است، انتظار می رود در سال 2022 برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود.

سری بازی‌های Legend of Zelda به خاطر سبک گیم‌پلی اکشن ماجراجویی خود که بر کاوش، حل معما و مبارزه تأکید دارد، معروف است. بازی‌ها معمولاً ماجراجویی‌های قهرمان داستان لینک را دنبال می‌کنند که او قصد دارد شاهزاده زلدا را نجات دهد و پادشاهی Hyrule را از تهدیدات مختلف نجات دهد.

از نظر مکانیک گیم‌پلی، بازی‌های Zelda اغلب دارای طراحی جهان باز هستند که به بازیکنان اجازه می‌دهد محیط‌های وسیع و به هم پیوسته پر از اسرار، گنج و چالش‌ها را کشف کنند. این بازی‌ها همچنین معمولاً دارای سلاح‌ها و ابزارهای مختلفی هستند که Link می‌تواند برای نبرد با دشمنان، حل معماها و پیمایش جهان از آنها استفاده کند.

 

معرفی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

تاریخ انتشار Tears of the Kingdom

پیش سفارش Tears of the Kingdom

پلتفرم Tears of the Kingdom

داستان Tears of the Kingdom

گیم پلی Tears of the Kingdom

 

به طور کلی، سبک بازی Legend of Zelda به دلیل ترکیبی از کاوش، مبارزه و حل معما، و همچنین شخصیت‌های به یاد ماندنی، داستان‌های غنی، و ساخت‌وساز جهانی همه‌جانبه‌اش شناخته می‌شود.


یکی از ویژگی های سری Zelda تاکید آن بر حل پازل است. بازی ها اغلب دارای سیاه چال ها و معابد پیچیده ای هستند که بازیکنان را ملزم به استفاده از هوش و ابزارها و توانایی های مختلف برای پیشرفت می کند. این پازل ها می توانند از بازی های فکری ساده گرفته تا چالش های پیچیده چند اتاقه که نیاز به برنامه ریزی و اجرای دقیق دارند، باشد.

به طور کلی، سبک بازی Legend of Zelda به دلیل ترکیبی از کاوش، مبارزه و حل معما، و همچنین شخصیت‌های به یاد ماندنی، داستان‌های غنی، و ساخت‌وساز جهانی همه‌جانبه‌اش شناخته می‌شود.

 

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom - تاریخ انتشار، تریلرها و موارد دیگر

 

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom - تاریخ انتشار، تریلرها و موارد دیگر

The Legend of Zelda: Breath of the Wild یکی از مشهورترین بازی‌های دهه قبلی است، یک بازی کلاسیک جهان باز فوری که سال‌ها بعد تاثیر زیادی بر طراحی بازی های کامپیوتری گذاشت.

بازی کردن به نظر معجزه‌آسا است، به بازیکن سطحی از آزادی می‌دهد، و فقدان راهنمایی سرسختانه، که در این ژانر کاملا نادر است، در صورتی که یک داستان کلاسیک زلدا را با روش فلاش بک روایت می‌کند. خبر خوب این است که ورژن جدیدی در قالب Tears of the Kingdom دریافت خواهید کرد، و ما تمام جزئیات شاخص را در اینجا برای شما شرح می دهیم پس با وبسایت گیمینگ گیمرز همراه باشید.

 

تاریخ انتشار Tears of the Kingdom

همانطور که در Nintendo Direct در سپتامبر 2022 اعلام شد، The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ 12 می 2023 منتشر خواهد شد. این تاریخی است که بعد از اینکه نینتندو در ابتدا این کمپانی گفت مصمم هست سال 2022 این بازی را منتشر کند، اما مدتی طول کشید، و حالا در بهار 2023 منتشر خواهد شد.

 

پیش سفارش Tears of the Kingdom

اکنون می‌توانید بازی بعدی سری Zelda را پیش‌سفارش کنید، بنابراین اگر مسمم هستید، حتماً پیش‌خرید کنید.

 

نینتندو در فوریه 2022 یک تریلر عالی برای Tears of the Kingdom در یک Direct به اشتراک گذاشت و نخستین نگاه درست ما به گیم پلی بازی را ارائه داد.

نینتندو که به مدت دو سال چیزی درباره آن به ما نداده بود، این بازی را در E3 سال 2021 به نمایش گذاشت. این تریلر نیز یک ساعت خوب است، با لحظات کوچک زیادی برای هضم و مکانیک های جدید گیم پلی. نخستین نگاهی که به بازی داشتیم زمانی بود که نینتندو تریلر زیر را در E3 در سال 2019 به نمایش گذاشت و سطوح عظیمی از انتظار و هیجان را برانگیخت. این پروژه پیش از معرفی، برای یک بار هم که شده شایعه بزرگی منتشر نشده بود، با حدس و گمان های فراوان اما شواهدی در زمین وجود نداشت.

 

پس از گمانه زنی های زیادی حاکی از اینکه بازی بعدی Legend of Zelda امکان دارد قسمتی از عرضه یک Switch پرو با قدرت گرافیکی بهتر باشد، به نظر می آید که اینطور نیست.

پلتفرم Tears of the Kingdom

پس از گمانه زنی های زیادی حاکی از اینکه بازی بعدی Legend of Zelda امکان دارد قسمتی از عرضه یک Switch پرو با قدرت گرافیکی بهتر باشد، به نظر می آید که اینطور نیست. Tears of the Kingdom به عنوان یک Switch منحصربه‌فرد مورد تایید قرار گرفته است، بدین سبب شما نمی توانید آن را در جای دیگری بازی کنید، هرچند بدیهی است که خود را بین یک Switch معمولی، Switch OLED یا Switch Lite خواهید داشت.

داستان Tears of the Kingdom

اینجاست که تریلرهای مختلفی که در یوتیوب دیده‌ایم جذاب‌ هستند، ما در پایان اولین نسخه آن، Breath of the Wild کاملاً راضی بودیم، دقیقاً آنچه را که تمام آن سال‌ها پیش رخ داده بود کشف کردیم و یک بار دیگر با موفقیت کالامیتی گانون را شکست دادیم تا Hyrule را آزاد کنیم. از سلطنت وحشت او
با این حال، اکنون می بینیم که داستان همچنان ادامه دارد، با اولین تیزر Zelda و Link ظاهراً در زیر ویرانه های زیر قلعه Hyrule جستجو می کنند تا بیشتر بدانند. به نظر می رسد تاریکی که زمین را گرفتار کرده است به طور کامل از بین نرفته است، و به وضوح چیزی بد در آن پایین در حال وقوع است.

به نظر می‌رسد این تریلر نوعی قدرت را نشان می‌دهد که بدن گانون را احیا می‌کند، و این قدرت شباهت زیادی به قدرتی دارد که در Wii's Twilight Princess نمایش داده شده است. همه چیز بسیار ترسناک به نظر می رسد، و لحن تریلر به طرز چشمگیری ترسناک است.

تریلر دوم با نمایش اکشن‌های زیادی در آسمان بالای Hyrule، با بازوی آسیب‌دیده و برخی توانایی‌های جدید، این تریلر را گسترش می‌دهد. همه اینها نشان می دهد که ما به جای سرگرمی کارتونی چیزی مانند The Wind Waker، با یکی از داستان های تاریک تر Zelda تا کنون، در امتداد خطوط Majora's Mask روبرو هستیم.

 

گیم پلی Tears of the Kingdom

این یک نگاه زیبا به یک بازی است که به صراحت امکانات ارائه شده به کمک Breath of the Wild را به تکنیک های عمده گسترش می دهد، البته با دنیایی تا اندازه ای آشنا. Hyrule برای کاوش باز است، هرچند این بار آسمان بالای آن مملو از جزایر آسمانی است که قادر هستیم حتی برای محیط‌های بیشتری به آن‌ها برویم. لینک مجموعه جدیدی از قدرت‌ها برای استفاده در کندوکاو خود خواهد داشت، از قابلیت برگشت به پشتی تا قدرتی که به او این امکان را می دهد اشیاء را با هم تلفیق کند. این قادر هست سلاح‌های بادوام‌تر و قوی‌تری بسازد، اما می‌توان از آن برای راه اندازی وسایل حمل و نقل و سازه‌ها از آغاز مورد استفاده قرار دهیم.

 

همچنین به نظر می آید که لینک توانایی آن را دارد در بعضی بخش‌ها ریل‌ها را خرد کند، که تقریبا یادآور چیزی از یک بازی سونیک است. یکی از خصوصیات برجسته در تریلر نخست، حضور محوری زلدا در سراسر این بازی است، که این ایده را تشدید کرده است که او امکان دارد یک شخصیت قابل بازی در بازی بعدی باشد، چیزی که دیدن آن فوق‌العاده جالب می باشد. به هر حال، دقیقا شواهد زیادی برای آن وجود نخواهد داشت، هرچند می توانید حدس بزنید که او قطعا مسئولیت بیشتری در برابر دفعه قبل خواهد داشت.

 

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.