در این بازی علمی تخیلی می توانید شهر خود را بسازید و کل شهر را بخرید

1402/1/5

در این بازی علمی تخیلی می توانید شهر خود را بسازید و کل شهر را بخرید


یکی از جالب‌ترین سیستم‌ها در Stranded: Alien Dawn این است که در نهایت قادر هستید همه بازماندگان خود را که بازی را پس از سقوط سفینه فضایی خود در یک سیاره بیگانه متخاصم آغاز می‌کنند، نجات دهید.

موقعی که قفل تکنولوژی تماس با کشتی‌های ستاره‌ای در حال عبور را باز می‌کنید، غلاف‌های فرار از مدار پایین می‌آیند و توانایی آن را دارید مستعمره‌ نشینان خود را یکی یکی به مکان امن بفرستید، که یک انتهای بازی شگفت انگیز و پر تنش را فراهم می کند.


من با آن سیستم غلاف فرار بسیار سرگرم شدم، اما همچنین نیازمند آن بودم که یاد بگیرم که خیلی از بازی کنندگان نمی خواهند بازماندگان خود را نجات دهند. آنها می خواستند آنها را تا هنگامی که امکان دارد در سیاره بیگانه نگه دارند، حتی برای دهه های داخل بازی. حدس می‌زنم وقتی یک پایگاه عظیم پر از امکانات رفاهی زمینی همانند آشپزخانه‌های کامل و تهویه‌ی مطبوع بسازید، و فناوریهای دفاعی خودکار برای ممانعت از انبوه موجودات بیگانه ایجاد کنید، امکان دارد بخواهید در جای خود بمانید.


اخبار خوبی برای اشخاصی که Stranded: Alien Dawn را برای مدت زیادی بازی می‌کنند، وجود دارد: آپدیت جدیدی که هفته پیشرو می‌رسد، راهی عالی برای تحقق رویای یک پایگاه دائمی است.


در سناریوی جدید به نام Sow and Sell ، که در 28 مارس منتشر می شود، مستعمره نشینان در سیاره بیگانه سقوط نکرده اند، بلکه آگاهانه به آنجا آمده اند تا به دنبال ثروت خود باشند. هدف این است که یک پاسگاه در این سیاره ایجاد کنید، مزارع خود را بسازید و منابع تولید کنید، آنگاه آغاز به استفاده از غلاف های فضایی برای بازرگانی با کشتی های مستعمره در مدار کنید. این بدان معناست که یک لایه اقتصادی جدید در Stranded: Alien Dawn وجود دارد، و استعمارگران در نهایت امکان دارد به اندازه نیاز« کهکشان‌ها» به دست آورند که بتوانند کارهایی بیش از زندگی راحت ایفا کنند. آنها قادر هستند کل سیاره لعنتی را بخرند.


خریداری سیاره؟ اگر این دلیلی برای ماندن در یک دنیای بیگانه متخاصم برای سال ها نیست، من نمی دانم چیست. برای اشخاصی از شما که نمی‌خواهید بر اساس تجربه خود بازی کنید جذاب‌تر است، راه جالب دیگری برای کسب درآمد وجود دارد: به معنای واقعی کلمه پول درآوردن. شما می توانید درباره جعل بازبینی کنید و آغاز به چاپ کهکشان های جعلی خود کنید.


آپدیت Sow and Sell انبوهی از تولیدات جدید را برای کشف و کشاورزی اضافه می‌کند، از گیاهانی که آنتی‌بیوتیک تولید می‌کنند (نه فقط برای فروش، بلکه برای درمان بیماری‌های ساکنان شما مفید است)، پارچه‌های مصنوعی برای لباس، و کریستال‌های انرژی برای تولید نیرو. می توانید منابع خام را مبادله کنید یا از آنها برای تولید اقلامی نظیر لباس و غذا مورد استفاده قرار دهید و آنها را برای سود بیشتر به فروش برسانید.


پوشش همه این معاملات موقعی که در حال حاضر در حال ساختن پایگاه، شکار غذا، دفاع نسبت به انبوه موجودات بیگانه و حفظ سلامت و عاقل مستعمره نشینان خود هستید، همانند یک چالش به نظر می آید. اما شما اندکی کمک خواهید داشت. از آنجایی که مستعمره‌های شما به اینجا سقوط نکرده‌اند، اما داوطلبانه وارد زمین می‌شوند، آمادگی بیشتری برای شکار یک زندگی از این سیاره دارند. آنها بازی را با لوازم ابتدایی بیشتری شروع خواهند کرد و یک بازمانده جدید در لیست از گذشته یک کشاورز و معامله گر خبره است که شما فرود می آیید.

همچنین توانایی آن را دارید با گروه‌هایی که در مدار می باشند، برای منابع و اقلام اضافی که امکان دارد


همچنین توانایی آن را دارید با گروه‌هایی که در مدار می باشند، برای منابع و اقلام اضافی که امکان دارد کمبودشان را داشته باشید، معامله کنید، و تکنولوژی را به‌طور کامل بخرید. چهار جناح مداری مختلف با نیازها و کالاهای مختلف وجود دارد، بدین جهت قادر هستید با بهترین قیمت‌ها خریداری کنید. حتی قادر هستید فرصت‌های شغلی را برای استخدام کارگران قراردادی ارسال کنید، که از فضا پایین می‌آیند و به مستعمره شما می‌پیوندند.


بروز کردن Sow and Sell در 28 مارس ارائه می‌شود. و به همراه آپدیت کردن، در حال حاضر تاریخ انتشار برای Stranded: Alien Dawn نیز وجود دارد. سیم‌کارت بقای کلنی در تاریخ 25 آوریل از Steam Early Access خارج می‌شود. تریلر آن را در یوتیوب بازبینی کنید.


سناریوی پایگاه تجاری: کارگران و منابع مزرعه را استخدام کنید تا با چهار مجمع منحصر به فرد با کمک از کشتی های نزدیک خود بازرگانی کنید و Galacticcoin به دست آورید. آنگاه می توان از این ارز جدید برای تضمین معاملات تجاری یا استخدام کارگران بیشتر مورد استفاده قرار داد.


هم منابع معامله شده و هم کارگران را در داخل و خارج از سیاره از طریق Trading Pods حمل کنید که باید سوخت نگه داشته شوند. از مقادیر تحقیقاتی جدید، از جمله گاوصندوق برای ذخیره سازی خاص Galacticoin و تکنولوژی جعل پول برای به حداکثر رساندن بهره برداری های تجاری خود مورد استفاده قرار دهید. قفسه های هیدروپونیک همچنین قادر هستند محصولات را در شرایط نامساعد کشت کنند.


مجموعه‌ای پرجنب‌وجوش از گیاهان و دستور العمل‌هایی که در گذشته دیده نشده‌اند، مثل گیاه مالچ‌پشت شیرین و شربتی، و Buzzshroom تقویت‌کننده خلق و خو را کشف کنید.


بازمانده جدید:

یک بازمانده جدید کارآفرین، ویسنته سانتیاگو، را به مجمع اضافه کنید. پس از از دست دادن مزرعه خانوادگی خود به بانک‌های حریص، او دارای طرز فکر و مهارت‌های کشاورزی بالایی است که برای یاری رساندن به یک پایگاه شکوفا برای کسب سود از ذخایر منابع رو به رشد آن ایده‌آل است.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.