سبک هاردکور Modern Warfare 2 بالاخره ماه آتی بر می گردد

1401/11/18

سبک هاردکور Modern Warfare 2 بالاخره ماه آتی بر می گردد


وضعیت هاردکور کاملا سخت Call of Duty: Modern Warfare 2 قرار است در بروز کردن فصل دوم بازی که برای 15 فوریه برنامه ریزی شده است، مجدد به دنیای بازی برگردد. Infinity Ward در توییتی که دیروز به اشتراک گذاشت، برگشت وضعیت بسیار سخت را مورد تایید قرار داد. توییت های پراکنده هم تایین کردند که هیچ HUD در کار نیست.

وضعیت هاردکور دقیقا همان چیزی است که به نظر می آید: گونه ای از بازی گروهی Modern Warfare که سرتاسر آن مزخرفات نامفهوم همانند" یک HUD" را حذف می کند و موجب می شود گلوله ها همانند گلوله واقعی عمل کنند، دشمنان و دوستان شما را فقط با یک یا دو شلیک به سنگ می کشد. مطمئنا برای هر کسی این اتفاق نمی افتد، ولی برای بازیکنانی که دوست دارند طبق معمول یک سانتی مرگ زندگی کنند، غیرقابل جانشین است. مدتی است که بخش اصلی این سری بوده است، ولی در اکتبر پیشین که MW2 انتشار یافت، این حالت از بازی گنجانده نشد.

بازی کنندگان Modern Warfare 2 از آن موقع تا حالا با توجه به این اخبار ابراز تاسف کرده اند،و شکل Tier 1 بازی، که به عنوان نوعی جانشین برای هاردکور انتخاب شده بود، خیلی از آنها را قانع نکرده است.غائب بودن مستمر این وضعیت فقط این احساس را در میان بعضی از اعضای جامعه تقویت کرده است که شرکت Infinity Ward از MW2 به نفع Warzone 2، وضعیت آشفته و محبوب نبرد رویال Call of Duty را حذف کرده است.

پس جای حیرت زدگی نیست که حتی واکنش تا مقدار زیادی مثبت جامعه به این خبر دارای مزیتی است. برای خیلی ها، این حالتی است که باید از اول در بازی وجود داشته باشد، نه چیزی که پس از شکایات طولانی مدت از سوی هواداران به وجود آمد.یکی از مشترکین ردیت، FlowKom، کلیات جواب جامعه را با نظر خود خلاصه کرد:" توجه: خاصیت ابتدایی از بازی قدیمی بالاخره پس از 3 ماه برگشت!" به طوری که کاربر دیگری به شوخی خاطرنشان کرد که به روز رسانی فصل 2 بازی را به استانداردهای Modern Warfare و Warzone 1 در سال 2019 برگشت داده است.

 

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.