سری جدید مورتال کمبت به زودی عرضه خواهد شد

1402/2/12

سری جدید مورتال کمبت به زودی عرضه خواهد شد


وقتی چیزی هستید که بیش از 30 سال دوام آورده است، کاری را درست انجام می دهید. منظور ما این نیست که شما کاری را 30 سال پیش انجام دادید، و برخی هنوز آن کار را به خاطر دارند. ما در مورد این صحبت می کنیم که چگونه کاری را شروع کردید و سپس آن را مدام دنبال کردید تا اینکه سی سال گذشت.

در صنعت بازی، می‌دانید که واقعاً به عنوان یک فرنچایز افسانه‌ای «آن را ساخته‌اید». تو تنها نبودی شما موجودی بودید که نسل‌ها بازی کرده‌اند و همچنان از آن لذت می‌برند. این کلمات کاملاً Mortal Kombat را در بر می گیرد که تا به امروز به اشکال مختلف عرضه می شود.

سال گذشته جشن سی‌امین سالگرد این فرنچایز آغاز شد و شاهد بودیم که چیزهای زیادی برای جشن گرفتن از استودیو NetherRealm و یکی از خالقانش Ed Boon منتشر شد. ما حقایق پشت صحنه، نمایش‌هایی از موسیقی بازی، بازیگران بازگشته که عشق خود را به بازی‌ها و فیلم‌ها نشان می‌دهند و غیره دریافت کرده‌ایم.

 

 
 

 

اما امروز، تیم NetherRealm تصمیم گرفت که قدردانی خود را به طرفداران برای حفظ این فرنچایز نشان دهد. در حالی که این گروه کسانی نبودند که سه دهه پیش به شروع این مجموعه کمک کردند، اما از زمان شروع راه‌اندازی مجدد، آن‌ها بودند که آن را ادامه دادند. بنابراین آنها تأثیر زیادی بر آنچه که امروزه در حال وقوع است دارند.

بله، این رسما اولین تیزر برای Mortal Kombat 12 است. این بازی قبلاً تایید شده بود که در راه است، و حتی قرار بود در سال 2023 عرضه شود.

با این حال، همه چیز در حال حاضر تغییر کرده است و آن تیزر بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. به راحتی می توان آن را به عنوان یک بازی در حال انفجار تصور کرد.

زمانی که با کرونیکا، تایتانس زمان و مادر برخی از خدایان بزرگ آشنا شدیم، زمان عامل کلیدی در آخرین بازی این سری بود. او از تسلط خود در زمان استفاده کرد تا سعی کند «سفینه را درست کند»، که منجر به اتفاقات زیادی در سریال شد، چه در گذشته و چه در حال.

در پایان، شاهد بودیم که یک فرد جدید نقش زمان‌دار را بر عهده می‌گیرد که احتمالاً نقطه کانونی بازی بعدی خواهد بود. امیدواریم که برای تریلر یا اعلام تاریخ انتشار زیاد منتظر نشویم.

 

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.