شرکت رمدی می‌خواهد از این به بعد هر سال یک بازی جدید منتشر کند

1401/11/22

شرکت رمدی می‌خواهد از این به بعد هر سال یک بازی جدید منتشر کند


استودیوی فنلاندی Remedy Entertainment در سال ۱۹۹۵ یعنی ۲۸ سال پیش تاسیس شد و در آن زمان هفت بازی منتشر کرد: Death Rally، Max Payne، Max Payne 2، Alan Wake، Alan Wake's American Nightmare، Quantum Break و Control. این آمار برای یک استودیوی کوچک و مستقل بد نیست. ولی Remedy برنامه‌هایی برای افزایش قابل توجه تولیدات خود از امسال دارد.

 

در طول تاریخ کاری خود، Remedy یک استودیوی کوچک بازی سازی بود، ولی در سال های اخیر ظرفیت خود را به طور چشمگیری افزایش داده است. فعلا روی چندین پروژه به طور همزمان کار می کند، از جمله Alan Wake 2، یک اسپین آف Control به عنوان Codename Condor، یک" بازی کنترل با بودجه بزرگتر" به عنوان Codename Heron و یک بازی چند نفره بر پایه خدمات به نام رمز. Vanguard، که برای آن با Tencent شریک شد. این استودیو فعلا پنج« بازی به سبک AAA» در دست بهبود دارد که برای روزهای اخیر تغییر بزرگی است.

 

ترو ویرتالا، مدیر کل Remedy عنوان کرد:«این چند پروژه به آسانی پیش رفته است، ولی ما همچنین با اجرای توسعه بازی های خود اندکی با مشکل روبرو شده ایم، همانطور که تا حدی در تابستان 2022 با زمان اضافی مورد نیاز برای پروژه Vanguard مشهود بود.

 

فعلا در طول سال 2022، ما درس های زیادی آموختیم و تحولاتی بوجود آوردیم: تیم‌های بازی خود را تقویت کردیم و نقش‌های رهبری آنها را تعدیل کردیم، بعضی از مشارکت‌های برون‌سپاری تغییر کردند، تعدادی بهبود در نحوه برنامه‌ریزی و هدایت پروژه‌ها به وجود آمد. روشی را توسعه داده اند که سازماندهی کمپانی بر پروژه های بازی ما کمک زیادی می کند."

 

پس از پوشش حاشیه سود 32 درصدی تا سال های 2020 و 2021، Remedy می‌خواهد به گسترش خود ادامه دهد: Virtala عنوان کرد که استودیو تقریبا دو برابر بیشتر از سال 2021 کارمندان جدید را در سال 2022 استخدام کرد و" با نگاه به آینده، برنامه های خود را پیش می برد. فرصتی برای ادامه سرمایه گذاری روی پرسنل با استخدام افراد با تجربه، پرشور و سازنده و چالش محور برای پیشبرد پروژه های بازی سازی وجود خواهد داشت." سرتاسر این کارکنان اضافی فقط برای یاری رساندن به Remedy برای انجام کارهای بیشتر نیست، بلکه برای انجام سریع‌تر فعالیت ها است.

 

Virtala اعلام کرد:" سرمایه گذاری در تیم های ما، پردازنده نرم افزاری بازی Northlight و مجموعه ابزار، عملکردهای پشتیبانی و بهبود خارجی عوامل موثر برای جهش رشد بعدی ما در طول سال های پیش رو می باشند." ما در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک بازی جدید در سال از سال 2023 هستیم که با محتوای رایگان و پولی اضافی همراه است.

 

این یک بالا رفتن سرعت جدی است، به خصوص با توجه به اینکه چقدر ناگهانی است: ما کابوس آمریکایی را در سال 2012، Quantum Break در سال 2016 و کنترل را در سال 2019 داشتیم. بازی بعدی Remedy، Alan Wake 2، سال جاری معلوم هست. (Alan Wake Remastered و کمپین تک نفره Crossfire X در آن دوره نیز اتفاق افتاد، ولی من آن‌ها را بازی‌های« جدید» نمی‌دانم. ) حرکت از آن سرعت ساده به ساختن یک بازی جدید هر سال یک تغییر جهنمی است.

 

Alan Wake 2 فعلا در صف توسعه برنامه شرکت است: Virtala بیان کرد که فعلا در مرحله تولید است، به تازگی همه محتوا را فراهم می کند و" از آغاز تا آنتها قابل پخش است." جالب اینجاست که او همچنین عنوان کرد که Alan Wake Remastered که در اکتبر 2021 برای رقابت به بازار راه پیدا می کند، کماکان هیچ حق امتیازی کسب نکرده است، ولی او انتظار دارد که با نزدیک شدن به انتشار Alan Wake 2، این فروش افزایش و بازی را وارد بازار کند.

Remedy تنها استودیویی نیست که مصمم هست سرعت انتشار خود را بالا ببرد: CD Projekt در اکتبر 2022 عنوان کرد که مصمم هست یک سه گانه کاملا جدید Witcher را در یک دوره شش ساله منتشر کند، که یک دوره کامل است. مقیاس Witcher RPG هر دو سال یکبار. در مواجهه با راه‌اندازی بد Cyberpunk 2077 و روند بیشتر تاخیرهای ادامه بازی در طول همه‌گیری کرونا، مطمئنا خوش‌بینانه است.

 

 

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.