طرح اولیه یا کانسپت PS5 Pro نشان می دهد که اگر طرح آن شبیه Alienware باشد چه شکلی می شود

1401/12/23

طرح اولیه یا کانسپت PS5 Pro نشان می دهد که اگر طرح آن شبیه Alienware باشد چه شکلی می شود


تقریبا از موقعی که ورژن دیجیتال PS5 وارد بازار شد، شایعاتی درباره PlayStation 5 پرو را در بعضی از صفحات مجازی دیدیم. با این وضعیت، به نظر می آید که از ابتدای سال 2023، آنها اندکی افزایش یافته اند، حتی بعضی معتقدند که سال جاری یک دستگاه جدید را خواهیم دید.


حتی یک خبرگزاری مدعی است که قادر هستیم نظاره گر رونمایی PS5 پرو در آوریل سال جاری باشیم.

به طوری که برای ما بعید به نظر می آید، با توجه به اینکه پلی استیشن 4 پرو چند ماه قبل انتشار در سپتامبر 2016 رونمایی شد، منطقی است که سونی بخواهد دستگاه کنونی خود را در مقطعی ارتقا دهد. همچنین سابقه رونمایی یک آپدیت نسل میانی را به اندازه سه سال چرخه عمر کنسول دارد.


مطمئنا چند کار وجود دارد که می تواند برای ترغیب مشترکین PS5 برای ارتقاء انجام دهد، قدرت پردازش بیشتر. افزایش گرافیک، حتی فناوریهای خنک‌کننده نیز هرکدام خبرساز شده اند.


اینجاست که طراحی به سبک لطیف وارد عمل می‌شود. او چند رندر عالی از زیبایی‌شناسی محتمل برای PS5 پرو ارائه کرده است. عکس های او که در Yanko Design انتشار یافته است، یک ورژن زاویه‌دار از کنسول را به نمایش می گذارد که مدیون مدل‌های رایانه‌های رومیزی Alienware است.


حتی کنترلر DualSense در استایل های مفهومی خود تغییر می کند، با منحنی های کمتر و لبه های بیشتر. با این وضعیت اگر بخواهیم صادقانه تحلیل کنیم، در صورتی که قادر باشیم کاملا از وضعیت کنسول بی خبر بمانیم، یک کنترلر برای راحتی و ارگونومی به گونه‌ای طراحی شده است. ما مطمئن نیستیم که برای کنترل کننده عکسی مشخص شود.


با این وضعیت، ما قادر هستیم رویاپردازی کنیم و به‌ویژه علاقه‌مند به کاستن اپتیکال هستیم که Ghouali به نسخه‌ی پایین PS5 پرو خود افزوده است. حتما هنگام دراز کشیدن به راحتی به نظر نمی رسد، اما اگر در یک اتاق تاریک بازی می کنید عالی به نظر می آید.


فقط باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا سونی در ماه‌های آینده چیزی را اعلام می‌کند و اگر چنین است، چقدر این مفهوم به نمونه نهایی نزدیک می‌شود.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.