فهرست مشاغل Mafia 4، بازی مخفیانه و چند نفره از آپشن های جدید این بازی است

1402/1/25

فهرست مشاغل Mafia 4، بازی مخفیانه و چند نفره از آپشن های جدید این بازی است


فرنچایز Mafia دارای سه جزء اصلی در دسترس است، و مدتی پیش بود که ورژن تغییرداده شده دو بخش ابتدایی را پیدا کردیم. که در قالب بازی Mafia: Definitive Edition به بازار رقابت ورود پیدا کرد. با این وضعیت، ما منتظر بودیم تا استودیوی بهبود Hangar 13 بخش اصلی بعدی این فرنچایز را به طور رسمی رونمایی کند. ما می دانیم که آنها در حال کار روی یک بازی مافیایی بدون عنوان می باشند. امروز، می آموزیم که یک فهرست شغلی جدید، جنبه های جدیدی از این بازی، را برجسته کرده است.


در صورتی که Mafia 4 امکان دارد به طور رسمی پنهان نگه داشته شود، فهرست های شغلی به بعضی از حامیان اشاره می کند که چه اجزایی را می توان برجسته کرد. امروز، به لطف گزارش Insider Gaming، فهمیدیم که لیست مشاغل Hangar 13 به مکانیک پنهان کاری و خصوصیات چند نفره اشاره می کند. با این وضعیت، خود لیست شغلی مستقیما اشاره می کند که این برای تکرار بعدی فرنچایز مافیا می باشد. فهرست مشاغل، مخصوصا، برای یک طراح اصلی هوش مصنوعی است، که برای یاری رساندن به ارائه بازی های پنهان کاری زیبا و بازی های رزمی به آن احتیاج دارند.


در همین وضعیت، به نظر نمی رسد که مؤلفه چند نفره برای لیست مشاغل دیگر وجود نداشته باشد. اما با کمک Insider Gaming و گزارشی که منتشر شده است، این بازی ویدیویی دارای مشخصات چند نفره می باشد که نخستین بخش در این فرنچایز است که چند نفره را در خود جای داده است. ما مطمئن نیستیم که گیم پلی چند نفره امکان دارد نظیر چه مواردی باشد، اما این دست کم گیم پلی را برای ناحیه های گذشته که در گذشته انتشار یافته اند منحصر به فردتر می کند.


Mafia 4 در حال حاضر سوالات زیادی بدون جواب دارد. کماکان هیچ مشخصه ای وجود نخواهد داشت که بازی در کجا برگزار می شود. در همان گزارش از Insider Gaming بود که Mafia 4 شاید یک ناحیه پیش درآمد است که در دهه 1920 در سیسیل اتفاق می‌افتد. فعلا، در حال حاضر هیچ چیز رسمی در معرض دید عموم قرار نگرفته است. البته، شایعه دیگری که در فضای مجازی انتشار یافته، حاکی از آن است که دو بازی مافیا به طور بالقوه در حال پیشرفت می باشند که به کاهش زمان بین انتشار کمک می کند. بدین جهت امکان دارد جزئیات جدیدی برای Mafia 4 و Mafia 5 انتشار یابد.


فعلا، بازی کنندگان قادر هستند به عقب برگردند و قسمت های گذشته را با Mafia: Definitive Edition در کنار Mafia 3 مجددا بازی کنند.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.