فیس بوک مسنجر را به اپلیکیشن موبایل خود بازمی گرداند

1401/12/17

فیس بوک مسنجر را به اپلیکیشن موبایل خود بازمی گرداند


طبق یک مطلب وبلاگی از مسئول فیس بوک منتشر شد، متا در حال کار بر روی راهی است که می توانید پیام های خود را از مسنجر در برنامه گوشی هوشمند فیس بوک نظاره کنید. فیس بوک گزارش می دهد که هر روز 2 میلیارد کاربر فعال دارد که در پلتفرم خود به آن متصل می شوند و تیم آن در تلاش است تا نحوه گفتگو برخط مردم را تقویت کند. با وبسایت گیمرز همراه باشید.


آلیسون نوشت: این کمپانی در حال آزمایش توانایی افراد برای دسترسی به صندوق پیام رسان خود در برنامه فیس بوک است. فیس بوک تصمیم دارد آزمایشات خود را در ماه های آینده گسترش دهد.


نخستین بار در سال 2011 به عنوان قسمتی از بازده فیس بوک وارد بازار شد، مسنجر از پلتفرم رسانه های جمعی حذف شد و در سال 2014 به یک برنامه مستقل تبدیل شد. کمی بعد از آن، قابلیت اشتراک گذاری مکان ها، رسیدگی به تماس های صوتی و فعال کردن خریدهای همتا به همتا را اضافه کرد.


در طول دهه پیشین، مسنجر خصوصیات تازه ای را دریافت کرده است، از جمله چت‌های رمزگذاری‌شده، ایموجی‌های سفارشی و چت‌های ویدیویی. فیس بوک همچنین در تلاش است تا ارتباطات چند برنامه ای را بین مسنجر، واتس اپ و اینستاگرام یکپارچه سازی و تقویت کند. افرادی که از مسنجر و اینستاگرام بهره برداری می کنند قادر هستند از گذشته با خصوصیت پیام رسانی مستقیم با یکدیگر تماس بگیرند.


متا می‌گوید که با چت‌های اجتماعی نیز موفقیت‌هایی کسب کرده است، خصوصیت مکالمه‌ای که در سال 2022 در گروه‌های فیس‌بوک وارد بازار کرد. این کمپانی تصمیم دارد قابلیت‌های پیام‌رسانی بیشتری را در فیس‌بوک ایجاد کند تا ارتباط افراد را آسان‌تر کند.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.