لیست بهترین بازی های موبایلی برای کودکان

1402/1/16

لیست بهترین بازی های موبایلی برای کودکان


بازی‌های ویدئویی موبایلی برای کودکان یکی از پرطرفدارترین سرگرمی‌ها در دنیای دیجیتال محسوب می‌شوند. اما با توجه به اینکه در دنیای دیجیتال، بازی‌های بسیاری با محتوای نامناسب برای کودکان وجود دارد، انتخاب بازی مناسب برای کودکان بسیار مهم است.

در ادامه چندین بازی ویدئویی موبایلی مناسب برای کودکان معرفی شده است:

 

بازی کرش باندیکوت Crash Bandicoot

کرش باندیکوت:

کرش یک بازی ماجراجویی و سبک اکشن است که برای اندروید و iOS عرضه شده است. این بازی برای کودکان بالای ۸ سال مناسب است.

 

بازی موبایل مرد آهنی

مرد آهنی

مرد آهنی یک بازی اکشن و ماجراجویی است که برای اندروید و iOS عرضه شده است. این بازی برای کودکان بالای ۱۰ سال مناسب است.

 

 

بازی موبایل استیک تنیس

تنیس

این بازی، یک بازی ورزشی تنیس است که برای سنین ۵ سال به بالا مناسب است و کودکان می‌توانند در آن بازی بازیکنان معروف تنیس را بازی کنند.

 

بازی موبایل سبک معمایی به نام ارواح شب

 ارواح شب

این بازی، یک بازی پازل و ماجراجویی است که برای سنین ۳ تا ۸ سال مناسب است. کودکان می‌توانند با حل معماها و پازل‌ها، به مراحل بعدی بازی دست یابند.

 بازی مهیج موبایل پرنده های خشمگین یا انگری بیرد Angry Bird

پرنده های خشمگین Angry Bird

این بازی با نام خود، کودکان را به خود جذب می کند. در این بازی، پرندگان خشمگین باید برای نجات تخم مرغ هایشان از دست خوک های طماع، به جنگ بپردازند. بازی شامل چندین مرحله و هر مرحله با سختی بیشتری از مرحله قبلی همراه است. Angry Birds از سرگرمی های معروف و محبوب بین کودکان می باشد و برای هر سنی مناسب است.

 Subway Surfers mobile game

Subway Surfers mobile game

این بازی نیز در دسته بازی های پرطرفدار برای کودکان قرار دارد. در این بازی، شخصیت اصلی به نام جیک، در خیابان های شهر با قطار سریعی به دنبال ماجراجویی هایی می باشد و باید با پرش و اجتناب از موانع، از دست پلیس فرار کند. همچنین با جمع آوری سکه ها، می توانید برای شخصیت خود امتیازات بیشتری بگیرید.

 میوه و نینجا ninja fruit

Fruit Ninja

این بازی نیز یک بازی آموزشی و همچنین سرگرم کننده برای کودکان می باشد. در این بازی، شما باید با چاقوی خود، میوه هایی که از بالای صفحه پرتاب می شوند را برید. اما به هشدار میوه های فاسد نیز توجه کنید. بازی بسیار ساده است و برای هر سنی قابل استفاده است.

 ماین کرفت mine craft

ماین کرفت

این بازی یک بازی جهان باز برای کودکان می باشد. در این بازی، کودکان می توانند جهانی خیالی را که به وسیله بلوک های مختلف ساخته شده است، بسازند. همچنین در این بازی، می توانید با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید و دنیای خود را با هم به اشتراک بگذارید.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.