مدیر عامل گوگل از سیاست اشتراک گذاری میز کار دفاع و می گوید برخی از دفاتر گوگل واقعا خلوت هستند

1401/12/20

مدیر عامل گوگل از سیاست اشتراک گذاری میز کار دفاع و می گوید برخی از دفاتر گوگل واقعا خلوت هستند


یکی از مدیران ارشد شرکت گوگل ساندار پیچای، از خط مشی جدید واحد ابری برای اشتراک میز کارمندان دفاع کرد و بعضی از دفاتر کمپانی را عملا خالی توصیف کرد و به کارکنان یادآور شد که املاک و مستغلات گران است.


پیچای در روز های اخیر در یک نشست سراسری کمپانی بیان کرد:« برای من بدیهی است که آنها سعی می کنند کارآمد باشند و در پول خود صرفه جویی کنند، اما در عین حال از منابع نیز بهرمند شوند." فعلا، کسانی می باشند که به طور معمول دادخواست می کنند که نفوذ می کنند و اجزای بزرگی از میزهای خالی وجود دارد و به نظر می آید این شهر یک شهر ارواح است، این تجربه خوبی نیست."


نظرات Pichai به دنبال گزارش CNBC در ماه قبلی درباره برنامه شرکت گوگل برای مطالبه از کارمندان و شرکای ابری برای منتشر کردن میزها در پنج مکان بزرگ این ناحیه، نظیر نیویورک و سانفرانسیسکو است. این کمپانی تلاش‌ کوچک‌سازی را Cloud Office Evolution یا CLOE می‌نامد.


در تماس با درآمد سه ماهه چهارم آلفابت در شروع فوریه، مدیران گفتند که انتظار دارند گوگل در دوره جاری تقریبا 500 میلیون دلار مخارج متعلق به کم کردن فضای اداری جهانی را متحمل شود، به دلیل اینکه این کمپانی با کاستن رشد درآمد و نگرانی های رکود دست وپنجه نرم می کند.


پیچای اشاره کرد که تعداد زیادی از افراد« فقط دو روز در هفته» به دفتر می آیند، که بر اساس اعلام او موجب استفاده ناکارآمد از فضای جاری می شود.


پیچای اعلام کرد:« ما باید مراقب منابع مالی خود باشیم.« ما املاک با قیمت بیشتر داریم. و اگر فقط در 30 درصد مواقع از آنها استفاده می شود، باید مراقب نحوه تفکر خود درباره آن باشیم." در همان جلسه همگانی، انس عثمان، معاون راهبرد و تراکنش های گوگل Cloud، با استناد به داده‌های ثبت شده که شورا، در رابطه با بازگرداندن انجام داد، خاطرنشان کرد که تقریبا یک سوم کارمندان دست کم چهار روز در هفته وارد دفاتر می‌شوند.


عثمان عنوان کرد که به عنوان قسمتی از تست، به کارمندان این فرصت داده شد که از یک میز مخصوص یا مشترک برخوردار باشند.


عثمان خاطرنشان کرد:« این میزهای 1 به 1 در حقیقت تقریبا 35 درصد مواقع در چهار روز یا بیشتر قابل استفاده قرار می گرفتند. ما فکر می‌کنیم که این مناسب سازی خوبی است بخاطر اینکه به چه طریقی می‌توان کارایی‌ها را پیدا کرد و تجربه بهتری بوجود آورد.»


او عنوان کرد که از بعضی جهات، به اشتراک گذاری منجر به بهره وری بیشتر نیز می شود.


عثمان اعلام کرد:« داده‌های آزمایشی را به نمایش می گذارد که کارمندان شرکت گوگل هنگامی که روزهایی را در دفتر تعیین کرده‌اند، همکاری بهتری را انجام داده اند، حتی اگر در یک میز چرخشی و یک میز مشترک باشد ».


پیچای اعلام کرد که خط مشی جدید فعلا فقط برای کارمندان ابری است و افزود که این کمپانی" به تیم ها آزادی برای آزمایش را می دهد." ناحیه ابری تقریبا یک چهارم کل نیروی کار کمپانی را شامل می شود.


پیچای در جواب به سؤالات و نظرات ارسال شده از طریق کارمندان، یکی را خواند که می‌گفت:« مجدد حرف زدن بی‌احترامی و ناامیدکننده است» و« ممکن است مسائل ناخوشایندی ایجاد شود، نیازی نیست هر چیز بدی را نظیر یک معجزه جلوه دهید ».


پیچای در جواب خاطرنشان کرد: من با این احساس موافقم. بازخورد معتبر است.» پیچای بیان کرد:« ما طبق معمول باید تلاش کنیم تا حد فرصت صریح باشیم." من فکر می کنم درک در مقیاس ما موثر است، تقریبا همه ارتباطات ماهیت عمومی دارند.

شما در حال صحبت با جهان هستید و ذینفعان بسیار زیادی وجود دارند و بدین جهت بعضی مواقع، نکات ظریف تاثیر گذار است و صحبت ها قادر هستند تاثیر مادی برخوردار باشند و من فکر می کنم بعضی مواقع نظاره می کنید که در بعضی از ارتباطات پدیدار شده است.»

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.