مرورگر وب Opera در حال برنامه ریزی برای توسعه ChatGPT است

1401/11/20

مرورگر وب Opera در حال برنامه ریزی برای توسعه ChatGPT است


کمپانی اپرا ساکن در نروژ، که همچنین یک مرورگر تخصصی برای بازی را اجرا می کند، تا سه ماهه سوم به طور میانگین 321 میلیون کاربر فعال ماهانه داشته است. این کمپانی اعلام کرد که کسب و کار مرورگرهای بازی آن به بالارفتن درآمد در سه ماهه سوم امسال کمک کرده است، با رشد 28 درصدی سال به سال به 85. 3 میلیون دلار رسیده است.

 

کمپانی Kunlun Tech در پکن استقرار یافته است و در بورس اوراق بهادار شنژن لیست شده است. در دسامبر، این کمپانی عنوان کرد که کار خود در گروهی از محتوای تولید شده با هوش ماشینی، نظیر موسیقی و عکس ها، متن باز وارد خواهد شد.

سهام Kunlun Tech تا کنون بیش از 40 درصد بالا رفته است. سهام اپرا در لیست نزدک در آن دوره زمانی بیش از 10 درصد اضافه شده است.

خیلی از کمپانی ها با عجله در توسعه این تکنولوژی پیشتاز بوده اند تا کار خود را در محصولات شبیه ChatGPT بهینه کنند. غول تکنولوژی چینی بایدو اعلام کرد در هفته جاری حتما تست درونی چت ربات هوش ماشینی خود را در ماه مارس کامل می کند، پیش از اینکه محصول را در دسترس عموم قرار دهد. علی بابا همچنین بر روی یک رقیب ChatGPT عمل می کند، ولی زمان آن را فاش نکرد.معلوم نیست این خصوصیات جدید هوش ماشینی به چه طریقی با توانایی‌های ChatGPT مقایسه می‌شوند. بر اساس آمار Statcounter، وقتی صحبت از جستجوی موبایلی می‌شود، سهم گوگل 5.96 درصد از بازار جهانی است، در صورتی که بایدو با 0.7 درصد سهم در رتبه دوم هست.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.