مشخصات صفحه‌نمایش بیرونی Samsung Galaxy Z Fold 5، جزئیات بیشتر اشاره شده است

1401/12/29

مشخصات صفحه‌نمایش بیرونی Samsung Galaxy Z Fold 5، جزئیات بیشتر اشاره شده است


مشخص است گوشی های با قابلیت تاشدن گوشی موبایل سامسونگ زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 در اواخر امسال با کمک غول الکترونیک کره جنوبی به همراه مقدار زیادی دستگاه جدید از جمله سایر تلفن‌های هوشمند و تبلت ها عرضه شوند.

از آنجایی که سال جاری رقابت ثابتی در قسمت خم شو از طرف برندهایی مثل اوپو و هانر قرار داشته است، گزارش‌ها، افشاگری‌ها و سرفصل‌های مختلف با ویژگی های و خصوصیات ظاهری تاشوهای کمپانی سامسونگ سر و صدا شده است. حالا، یک خبر جدید از ویژگی صفحه نمایش بیرونی و وزن موبایل هوشمند Galaxy Z Fold 5 به بیرون منتشر شده است.


منبع اطلاعات معتبر Ice universe در یک سری توییت بعضی از خصوصیات موثر تلفن همراه هوشمند آینده تلفن همراه سامسونگ Z Fold 5 را توصیه می کند. توییت‌ها به این نکته اشاره می‌کنند که این موبایل از سی پی یو Qualcomm اسنپدراگون 6 نسل 2 بهره می برد، همان چیزی که سری Galaxy S23 را پشتیبانی می‌کند.


این افشاگری می‌افزاید که صفحه‌نمایش بیرونی دستگاه گلکسی زد فولد5 6.2 اینچی است، به طوری که ضخامت دستگاه در صورت تا شدن تقریبا 13 میلی‌متر می باشد که اندکی با نسل گذشته خود، گلکسی زد فولد 4 متفاوت است.


تلفن همراه سامسونگ زد فولد 5 در گذشته دارای صفحه تصویر 6.2 اینچی در صفحه تصویر بیرونی با وضوح فول اچ دی پلاس (904x2316 پیکسل)، نرخ تازه سازی تطبیقی تا 120 هرتز و نسبت عکس 23.1:9، است.


طبق اطلاعات فاش شده، دستگاه تاشوی درخواست شده به کمک کمپانی سامسونگ شاید 254 گرم وزن داشته باشند و دارای رتبه IPX8 هستند. بر اساس اعلامیه‌های گذشته، Galaxy Z Fold 5 در سه حافظه اصلی UFS 4.0 با ظرفیت‌های ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت عرضه خواهد شد.


آشکارسازی پیشین اضافه کرد که این نمونه امکان دارد دارای همان واحد دوربین 50 مگاپیکسل گلکسی زد فولد 4، با OIS (تثبیت کننده نوری تصویر)، دوربین 12 مگاپیکسل فوق عریض و حسگر تله فوتو 10 مگاپیکسل باشد.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.