ویژگی‌های «Screen Pass» و «Watch Together» برنامه قفل دیجیتال Movies Anywhere sunsets

1401/12/13

ویژگی‌های «Screen Pass» و «Watch Together» برنامه قفل دیجیتال Movies Anywhere sunsets


Movies Anywhere، برنامه‌ای که در گذشته به همراه دیزنی پشتیبانی می‌شد و به مشترکین فرصت دسترسی به مجموعه فیلم‌های دیجیتالی خود را از خدمات مختلف می‌دهد، دو خصوصیت« Screen Pass» و« واچ Together» را غیر فعال می کند.


Screen Pass که در سال 2020 راه‌اندازی شد، شما را قادر می سازد هر ماه سه فیلم را در برنامه نمایش می دهد و مشترکان قادر هستند تا 72 ساعت آن‌ها را نگاه کنند. از ابتدا ماه مه، مشترکین دیگر قادر نیستند فیلم های خرید شده خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند.


این کمپانی در پایگاه اینترنتی خود نوشت:" در Movies Anywhere، ما به صورت پی در پی در پایگاه اینترنتی و برنامه تحولاتی ایجاد می کنیم تا به مشترکین خود کمک کنیم از مجموعه های خود لذت ببرند."« از آنجایی که این تجربه همچنان در حال تکامل است، تصمیم داریم به شما اطلاع دهیم که از ابتدای ماه مه، مشترکین دیگر نمی‌توانند از خاصیت Screen Pass برای ارسال Screen Pass بهرمند شوند. برای Screen Passes ارسال شده ما قبل 1 مه، گیرندگان همچنان توانایی آن را دارند ما قبل منقضی شدن مجوزهایشان، فیلم را  ببینند و تماشای آن را تمام کنند. از ابتدای ژوئن، خاصیت Screen Pass دیگر پشتیبانی نخواهد شد.


در یک پست جداگانه، Movies Anywhere خاطرنشان کرد که خصوصیت" واچ Together" خود را نیز در تاریخ 1 ژوئن خاموش می کند. این خاصیت به طور کلی یک قابلیت تماشای مهمان است، این خصوصیت یک تجربه تماشای همگام‌سازی است که در آن توانایی آن را دارید کد اتاق یا URL را ارسال کنید. برای تماشای یک فیلم با هم در حالت همان زمان.


این کمپانی دلیل دقیقی برای متوقف کردن این خصوصیات اعلام نکرد، اما بیان کرد که روی تجربیاتی تمرکز می کند که کاربرانش« بیش از همه به آن احتیاج دارند »، از قبیل گسترش مجموعه فیلم‌هایشان و تماشای عناوین در چندین پلتفرم. به نظر می آید افراد کافی از Screen Pass یا واچ Together استفاده نمی‌کنند.


با توجه به اخبار منتشر شده در فضای مجازی ،زمان تماشای مشترک و اشتراک‌گذاری فیلم یکی از گرایش‌های محبوب بود، به‌ویژه در دوران همه‌گیری، افراد بیشتری به سینماها برمی‌گردند یا مهمانی‌های تماشای URL را در خانه‌های خود برگزار می‌کنند. با توجه به کمپانی اندازه‌گیری و تحلیل رسانه‌ای Comscore، باکس آفیس ۲۰۲۳ تا ۲۷ فوریه ۹۵۸ میلیون دلار فروش بلیت داشت، در تطبیق با ۹۸.۷ میلیون دلار فروش در سال ۲۰۲۱.


همچنین، فضای فیلم های دیجیتال دیگر چندان مد روز نیست و خدمات های استریم لحظه خود را در مورد توجه قرار می دهند. بازار استریم یک دادوستد تقریبا 60 میلیارد دلاری است و غول هایی مثل نتفلیکس، دیزنی پلاس و HBO Max به میلیون ها مشترک خدمات ارائه می دهند.


Movies Anywhere در سال 2014 وارد بازار شد و به مجموعه داران فیلم های دیجیتال یک مرکز واحد می دهد که در آن قادر هستند به تمام فیلم هایی که در iTunes، Vudu، Prime Video، یوتیوب و Xfinity خرید کرده اند، دسترسی برخوردار باشند. در سال 2017، به طور مشترک از طریق دیزنی، یونیورسال، WB، سونی پیکچرز و فاکس و قرن بیستم اداره شد.


بروزترین قابلیتی که وارد بازار شده« لیست های من» بود، یک خاصیت بر پایه هوش ماشینی که در سال 2021 وارد بازار شد. لیست های من به طور خودکار فیلم ها را طبق ژانر، بازیگران، فرنچایز و غیره پوشش می دهند.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.