13 پرو شیائومی دارای سنسور 1 اینچی است

1401/12/8

13 پرو شیائومی دارای سنسور 1 اینچی است


شیائومی 13 پرو امروز در کنگره جهانی گوشی (MWC) در بارسلون معرفی جهانی شد. این دستگاه، که در دسامبر در چین در بازار عرضه شد، این کمپانی روی حسگر اصلی یک اینچی، لنزهای لایکا و شارژدهی سریع 120 وات سرمایه گذاری می کند. این در اصل رقیب سری گلکسی اس کمپانی سامسونگ است.


دوربین ها مدت هاست که عامل اصلی تمایز پرچمداران امروزی بوده اند. شیائومی از یک حسگر 50 مگاپیکسل بزرگ یک اینچی سونی IMX989 با دیافراگم f/ 1.9 بکار می گیرد تا بهترین و درخشان‌ترین عکس‌ها را در هر شرایط اپتیکال دریافت کند. چند تولید کننده تلفن از جمله Vivo و Sharp در گذشته این حسگر را در چند دستگاه قرار داده اند. این دوربین توانایی فیلمبرداری با وضوح 8K است، اگر در Dolby Vision ضبط می شود، وضوح 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه را داراست.


همچنین یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسل با " لنز شناور" وجود دارد که منجر به بزرگنمایی 3.2 برابری بدون تلفات می شود. به علاوه، این دستگاه دارای یک حسگر فوق عریض 50 مگاپیکسل دیگر است. 13 پرو دارای یک دوربین جلو 32 مگاپیکسل به شکل شب و حالت‌های قاب دوگانه است.


همه آن دوربین ها و لنزهای لایکا آن ها در یک محفظه بزرگ چهارگوشه در عقب قرار گرفته اند. به طوری که مقدار زیادی برآمدگی های چهارگوشه دوربین را دیده ایم، اندازه آن واقعا این دوربین را متمایز می کند.


به غیر از سیستم دوربین، قیمت استاندارد برگه ویژگی شیائومی 13 پرو برای یک پرچمدار اندرویدی 2023 است. تراشه Qualcomm اسنپدراگون 8 نسل 2، نمایشگر 6.73 اینچی WQHD پلاس آمولد با نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1900 نیت، پشتیبانی از استانداردهای Dolby Vision، HDR10 پلاس و HLG HDR، حافظه 12 گیگابایتی و LPDDR5X RAM دارد.


آخرین پرچمدار شیائومی دارای باتری 4820 میلی آمپری است که می تواند در عرض چند دقیقه با استفاده از یک شارژر مخصوص 120 وات شارژ شود. فعلا، این آجرهای شارژ بزرگ و حجیم می باشند. این دستگاه همچنین از شارژ بدون سیم 50 وات با باتری‌های شارژ مناسب به همراه شارژ معکوس 10 وات پشتیبانی می‌کند البته اگر بخواهید سریعا هدفون‌های خود را شارژ کنید.


13 پرو در رنگ‌های سفید سرامیکی و مشکی سرامیکی با انواع حافظه‌های 256 و 512 گیگابایتی در دسترس می باشد. این موبایل از 8 مارس در اروپا با قیمت 1200 یورو در دسترس می باشد. به همراه پرچمدار جدید، این کمپانی همچنین شیائومی 13 را با قیمت اول 999 یورو و شیائومی 13 لایت با قیمت اولیه 499 یورو را روانه بازار کرد.

در حال حاضر، شیائومی در سطح جهانی در موقعیت عجیبی قرار دارد. این کمپانی در چین از کمپانی اپل، اوپو، ویوو و آنر عقب افتاده است. هندوستان، محلی که خالق موبایل در چند سال قبلی در ساخت موبایل تسلط ویژه ای داشته است، در سه ماهه قبلی جایگاه اولیه را به شرکت سامسونگ واگذار کرده است. همچنین با خروج مدیران ارشد، احساسات ضد چینی و پژوهش های مالیاتی از طرف نهادهای نظارتی، در این کشور آسیای جنوبی با چالش هایی روبه‌رو شده است.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.