کنترلر بی سیم بازیافتی ایکس باکس با یک باتری قابل شارژ نیز عرضه می شود

1402/1/21

کنترلر بی سیم بازیافتی ایکس باکس با یک باتری قابل شارژ نیز عرضه می شود


مایکروسافت یک کنترلر بدون سیم جدید ایکس‌باکس را رونمایی کرده است که برای نخستین بار با یک باتری قابل شارژ در جعبه وارد بازار می شود. اما این خصوصیت اصلی نیست. به جای، این قسمتی از یک ابتکار پایدار گسترده‌تر است که کل کنترلر را از قطعات بازیافتی بوجود آمده است.


این کنترلر همچنان با Xbox Series S یا Xbox Series X شما به طور معمول عمل می کند، اما فعلا از پارچ های آب بازیافتی، سی دی ها و حتی مدیریت چراغ های جلو اتومبیل های سنتی بوجود آمده است. حتی زیبایی سبز دریایی برای یادآوری طبیعت به مردم طراحی شده است.

سبز دریایی هم از داخل و هم از بیرون

ایکس‌باکس کنترل‌کننده‌ی بدون سیم جدید را به کمک یک مطلب وبلاگی بیان کرد و اعلام کرد که« دکمه‌ی ایکس‌باکس سبز شیشه ای دریا روشن، پد D و رنگ امضای قاب جلویی از طراحی کنونی در جنگل شمال غربی اقیانوس آرام الهام گرفته شده‌اند». این امر فراتر می رود و ایکس باکس خاطرنشان می کند که" سپرها، ماشه ها و نواحی دستگیره جانبی دارای یک الگوی بافت توپوگرافی می باشند، اشاره ای به چشم انداز پویای زمین دارند، در صورتی که قابلیت لمسی را که طرفداران ما دوست دارند حفظ می کنند."

همه اینها بسیار خوب به نظر می آیند، همانطور که دارای مسدود کننده باتری است که شما را تا 30 ساعت در هر بار شارژ کمک می کند. این شارژ تقریبا چهار ساعت طول می کشد و اگر از این همه باتری خسته شده اید، ارزش انجام آن را دارد.

دارندگان کنترلر قادر هستند با سفارشی کردن نقشه سوئیچ در برنامه لوازم جانبی ایکس باکس در کامپیوتر ایکس باکس یا ویندوز خود، آن را برای خود بسازند. و ، این به سادگی با دستگاه‌های ویندوز 10 و ویندوز 11 شما کار می‌کند و نه دستگاه‌های دارای بلوتوث همانند تلفن‌ها و تبلت‌ها .


ایکس باکس می گوید که این کنترلر جدید در تاریخ 18 آوریل فروخته می شود و قیمت آن 84.99 دلار می باشد. به طرفداران بین المللی عنوان می شود که خرده فروشان مکانی را برای در دسترس بودن بین المللی بازبینی خواهند کرد. البته فرم دسته بازی های ایکس باکس همیشه طرفداران خود را داشته و در نوع خود بی نظیر بوده است. باید ببینیم این نوع دسته بازی می تواند آینده محصولات مربوط به صنعت بازی را تغییر بدهد یا خیر.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.