کنترلر جدید PS5 از Nacon با جوی استیک های فانتزی عرضه می شود

1402/7/3

کنترلر جدید PS5 از Nacon با جوی استیک های فانتزی عرضه می شود


Nacon به تازگی از جدیدترین کنترلر PS5 خود با نام Revolution 5 Pro رونمایی کرده است که قرار است اکتبر امسال با قیمت خرده فروشی 200 دلار وارد بازار شود. این قیمت آن را با کنترلر ممتاز DualSense Edge سونی برابری می کند.با گیمرز همراه باشید.

یکی از ویژگی های برجسته Revolution 5 Pro طراحی نوآورانه آن است که با هدف حل مشکلات stick-drift که گهگاه کنترل کننده های DualSense را درگیر کرده است، می باشد. این کنترلر از چوب شست هال افکت به عنوان عنصر کلیدی طراحی خود استفاده می کند که نویدبخش دوام و عملکرد بهتر است.

 

کنترلر Revolution 5 Pro با استفاده از جوی استیک های Hall Effect خود را متمایز می کند، که از جوی استیک های مبتنی بر پتانسیومتر سنتی فاصله دارد. جوی استیک های هال افکت از یک آهنربا و حسگرهای کوچک برای اندازه گیری ولتاژ تولید شده توسط میدان مغناطیسی استفاده می کنند که در نتیجه دوام و طول عمر طولانی تر می شود. این آنها را از جوی استیک‌های معمولی متمایز می‌کند که در طول زمان در نقاط تماس فرسوده می‌شوند و منجر به مشکلات رانش می‌شوند.

علاوه بر جوی استیک های هال افکت، Revolution 5 Pro دارای چندین ویژگی قابل توجه دیگر نیز می باشد. سازگاری با PS4 و PC را ارائه می دهد، دارای یک مسدود کننده ماشه است که به کاربران امکان می دهد فاصله سفر ورودی را کاهش دهند و طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهد. بسته کنترلی شامل سه مجموعه وزنه، سه اندازه چوب مختلف، سه مجموعه سر چوب و فضای کافی برای صرفه جویی در چهار پروفایل است. سفارشی سازی به راحتی از طریق یک رایانه شخصی اختصاصی و برنامه تلفن همراه مدیریت می شود. علاوه بر این، این کنترلر دارای طراحی منحصر به فرد D-pad است که با همکاری بازیکن حرفه ای بازی مبارزه ای مستر کریمسون توسعه یافته است.

انقلاب 5 پرو آینده Nacon نقطه اوج تلاش‌های توسعه گسترده و تعهد عمیق به جامعه بازی است. Yannick Allaert، رئیس بخش لوازم جانبی در Nacon، در بیانیه‌ای مطبوعاتی تعهد خود را ابراز کرد و گفت: «ما قصد داشتیم یک کنترل‌کننده نهایی بسازیم، کنترلی که به گیمرها قدرت می‌دهد تا برتر باشند. Revolution 5 Pro تجسم تخصص، پیشرفت های تکنولوژیکی و طراحی ارگونومیک ما است.

 



سنسورهای هال افکت به عنوان یک نقطه فروش برجسته در نسل بعدی کنسول‌های بازی در حال ظهور هستند. شایعات اخیر حاکی از آن است که جانشین نینتندو سوییچ ممکن است از این سنسورها استفاده کند، همانطور که توسط یک درخواست ثبت اختراع آنلاین اخیر نشان داده شده است. در حالی که هنوز مشخص نیست که آیا کنترلر بعدی ایکس باکس از این فناوری استفاده خواهد کرد، اسناد دادگاه فاش شده از پرونده FTC علیه مایکروسافت نشان می دهد که مایکروسافت به طور فعال در حال توسعه یک کنترلر جدید با شتاب سنج و فناوری بازخورد لمسی فراگیر بوده است.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.