گوگل ویژگی های جدیدی را برای اندروید و Wear OS اعلام کرد

1401/12/9

گوگل ویژگی های جدیدی را برای اندروید و Wear OS اعلام کرد


گوگل مجموعه‌ای از خصوصیات جدید را برای Android، Chromebook و Wear OS رونمایی کرده است که برای پیشرفت اتصال، بهره‌وری و دسترسی طراحی شده‌اند. زمان اعلام این خبر همزمان با کنگره جهانی گوشی (MWC) بود که امروز در بارسلونا شروع می شود. از جمله خصوصیات جدید، پشتیبانی از جفت سریع در Chromebook، میانبرهای گوگل Keep برای تلفن و ساعت هوشمند شما و حالت‌های دسترسی جدید برای Wear OS است.


این کمپانی فاش کرد که Fast Pair همین روزها قادر می باشد هدفون های بلوتوث جدید را تنها با یک ضربه به کروم بوک متصل کند. اگر کاربری در گذشته هدفون را با تلفن Android خود مرتب سازی کرده باشد، Chromebook او به طور خودکار به آنها نیز وصل می شود. گوگل اطلاعات خاصی درباره یک پنجره انتشار برای این به روز رسانی ارائه نکرد، اما اشاره کرد که" همین روزها" منتشر خواهند شد.


یکی دیگر از پیشرفت‌های صوتی که امروز اعلام شد، گوگل Meet را به‌زودی در دستگاه‌های گوشی هوشمند Android بیشتری برای فیلتر کردن صداهای پس‌زمینه در هنگام صحبت کردن در جلسه، کاهش نویز ارائه می‌دهد.


این کمپانی همچنین فاش کرد که مشترکین به‌زودی توانایی آن را دارند که به آسانی اندازه محتوا را در کروم، از جمله متن، عکس و ویدیو، تا 300 درصد افزایش دهند و در عین حال طرح‌بندی صفحه را حفظ کنند. مشترکین قادر هستند اندازه محتوای انتخاب شده خود را به عنوان پیش فرض ساماندهی کنند تا مجبور نباشند هر بار که مرورگر را راه اندازی می کنند آن را عوض کنند. آپدیت کردن جدید از امروز در Chrome Beta در دسترس است و همین روزها برای مشترکین آماده فروش می شود.

......
این کمپانی همچنین در حال برنامه ریزی برای انتشار یک ویجت تک یادداشتی گوگل Keep است که به مشترکین کمک می کند تا یادداشت های خود را سریع پوشش دهند و فهرست کارهای صورت گرفته را از صفحه اصلی خود مطالعه کنند.

ویجت یادآورها، رنگ‌های پس‌زمینه و عکس های اضافه‌شده به یادداشت‌های برنامه Keep را نمایش می‌دهد و در عین حال با ساعت هوشمند شما سینک می‌شود. گوگل Keep همچنین دو میانبر جدید را برای ایجاد یادداشت‌ها و فهرست‌های کار با یک ضربه آسان روی صفحه ساعت کاربر ایجاد می کند.


Wear OS دو وضعیت صدا و نمایش جدید دریافت می کند که برای پیشرفت دسترسی به ساعت طراحی شده اند. مشترکین بزودی، حالت تک صوتی را بدست خواهند آورد تا به محدود کردن بی‌حسی ناشی از تقسیم صدا کمک کند. وضعیت های جدید تصحیح رنگ امضای و مقیاس خاکستری به مشترکین فرصت تایین بیشتری برای نمایش ساعت خودشان را می دهد.


این کمپانی همچنین ترکیب‌های جدیدی از شکلک‌ها را در Emoji Kitchen راه‌اندازی می‌کند، که یکی از خصوصیات Gboard است که به مشترکین این امکان را می دهد نسخه‌های استیکر ادغام شده یا میکس شده طرح‌های ایموجی‌های گوگل را ارسال کنند.


یکی دیگر از مشخصات سرگرم کننده جدید، عرضه پیش رو تصاویر گرافیکی جدید tap to pay در گوگل Wallet است تا با تایید تراکنش شما در فروشگاه کمک کند. گوگل اشاره کرد که مشترکین از هفته پیشرو می توانند شخصیت های جدید گرافیکی جدید را ببینند.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.