Xbox Developer Direct که امروز برگزار شد، به لطف مجموعه بازیهای پیشبینیشدهاش که قرار است رونمایی شود، توجه گستردهای را به خود جلب کرد. بخش افتتاحیه چهار بازی از توسعه دهندگان متمایز را به نمایش گذاشت و Obsidian Entertainment پیشرو بود. آنها که به خاطر ساخت برخی از بهترین بازیهای RPG شناخته شدهاند، در حال آماده شدن برای عرضه عنوان جدیدی به نام Avowed در سال ۲۰۲۴ هستند.با وبسایت بازی های کم حجم و آنلاین گیمرز همراه باشید. سفر توسعه بازی جذاب بوده و با چند تاخیر مشخص شده است. با این حال، در طول برنامهنویس مستقیم، تیم به محیطها و انتخابهای متنوعی که بازیکنان در حین حرکت در سرزمینهای زنده با آنها مواجه خواهند شد، پرداختند.
تمرکز قابل توجهی از ارائه آنها بر روی سیستم رزمی بود. هدف توسعه دهندگان، فراتر از طیف متنوعی از دشمنانی که بازیکنان با آنها روبرو خواهند شد، نه تنها گزینه های مبارزه اولیه، بلکه توانایی تطبیق در حین پرواز را نیز در اختیار بازیکنان قرار دادند. در این راستا، Avowed یک ویژگی را معرفی میکند که به بازیکنان اجازه میدهد تا بارگذاریهای مختلفی را برای شخصیتهای خود ایجاد کنند و سوئیچهای بلادرنگ را بدون ایجاد اختلال در جریان نبرد تسهیل کنند. علاوه بر این، آزادی سفارشی کردن هر بارگذاری بر اساس ترجیحات فردی، یک لایه اضافی از انتخاب بازیکن و نمایندگی اضافه می کند.
به عنوان مثال، بازیکنان این انعطافپذیری را دارند که از یک روش متعارف شمشیر و سپر استفاده کنند یا یک عصا را در یک دست به کار ببرند. روش دیگر، ترکیبی از یک عصا در یک دست و یک شمشیر در دست دیگر امکان جادوی پویا و حملات ترکیبی را فراهم میکند که به طور موثر دشمنان را در هم میشکند. یک انتخاب غیر متعارف تر، تپانچه های دوگانه برای نگه داشتن حریفان، یا انتخاب عصای دوگانه برای طلسم سازی سریع است.
با این حال، اثربخشی این بارگذاری ها برای تسلط انفرادی در برابر دشمنان تضمین نمی شود. بازیکنان باید ماهیت حریفان خود را با در نظر گرفتن سلاح ها و زره هایشان به دقت ارزیابی کنند تا از نظر استراتژیک مناسب ترین بارگیری ها را برای انجام کارآمد وظایف انتخاب کنند.
علاوه بر این، کوئست ها نقشی اساسی در بازی دارند. به دنبال روندی که در بسیاری از بازیهای RPG اخیر دیده میشود، Obsidian Entertainment به بازیکنان مجموعهای از کوئستها را ارائه میکند که در آن تصمیمات آنها بر رویدادهای درون بازی تأثیر میگذارد. در یکی از ماموریتهای نمایشی، گروهی از مراقبان تلاش میکردند تا از یک منطقه دفاع کنند، که در نتیجه تنها یک بازمانده به دست آمد. بازیکنان باید تصمیم بگیرند که آیا موفقیت بازمانده موجه است یا از یک عمل بزدلانه ناشی می شود. این یک بعد اخلاقی را به روایت تزریق می کند و انتخاب های درون بازی را تاثیرگذار و قابل تامل می کند.