معرفی بعضی از بهترین بازی های پرطرفدار ماشین سواری تا حالا

1402/12/27

معرفی بعضی از بهترین بازی های پرطرفدار ماشین سواری تا حالا


OutRun

در دوران اوج خود، SEGA یک نیروگاه در توسعه بازی های مسابقه ای آرکید بود و عناوینی مانند OutRun به عنوان پیشگامان این ژانر برجسته بودند.

در دوران اوج خود، SEGA یک نیروگاه در توسعه بازی های مسابقه ای آرکید بود و عناوینی مانند OutRun به عنوان پیشگامان این ژانر برجسته بودند.

 
 



OutRun از چند جهت پیشگامانه بود. اولاً، گرافیک آن برای آن زمان انقلابی تلقی می‌شد و مرزهای آنچه در بازی‌های آرکید ممکن بود را جابجا می‌کرد. ثانیاً، بازی سبک گیم پلی غیرخطی تری را معرفی کرد و به بازیکنان این امکان را می داد که مسیرهای خود را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

ترکیبی از گرافیک نوآورانه، گیم پلی غیر خطی و مکانیک های اعتیاد آور باعث شد OutRun به موفقیت بزرگی در بازی های آرکید تبدیل شود و به یکی از نمادین ترین و سودآورترین کابینت های آرکید SEGA تبدیل شود.

زمانی که بعداً به کنسول‌ها منتقل شد، OutRun به موفقیت خود ادامه داد و میلیون‌ها واحد فروخت و جایگاه خود را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های دوران خود تثبیت کرد.

 

Blur

مفهوم

مفهوم "مبارزه با وسایل نقلیه" یکی از ویژگی های قدیمی در بازی های ویدیویی بوده است و بازی های مسابقه ای اولیه این ایده را بررسی می کنند. یکی از نمونه های قابل توجه Blur است که توسط Activision در سال 2010 منتشر شد، که هدف آن ارائه نبردهای هیجان انگیز در کنار اکشن مسابقه ای به ویژه در حالت چند نفره آنلاین برای بازیکنان بود.

در حالی که مسابقه یک عنصر اصلی بود، Blur خود را از طریق مکانیک های رزمی شدید خود متمایز کرد، که شامل انواع سلاح ها و توانایی های ماشین منحصر به فرد برای بازیکنان برای استفاده در نبرد بود.

متأسفانه، بازی دیگر برای بازی قابل دسترسی نیست، زیرا اکتیویژن استودیو سازنده آن را تعطیل کرد. با این حال، طرفداران اختصاصی ممکن است همچنان نسخه هایی از بازی را از طریق روش های مختلف در دسترس بیابند.

Road Rash

بازی‌های مسابقه‌ای اغلب به‌عنوان پلتفرمی برای توسعه‌دهندگان عمل کرده‌اند تا از مرزها عبور کرده و تم‌های غیرمتعارف را کشف کنند. یکی از این نمونه‌ها Road Rash است که توسط Electronic Arts در زمانی که بازی‌های سبک آرکید شکوفا شده بودند، توسعه یافت.

بازی‌های مسابقه‌ای اغلب به‌عنوان پلتفرمی برای توسعه‌دهندگان عمل کرده‌اند تا از مرزها عبور کرده و تم‌های غیرمتعارف را کشف کنند. یکی از این نمونه‌ها Road Rash است که توسط Electronic Arts در زمانی که بازی‌های سبک آرکید شکوفا شده بودند، توسعه یافت.

Road Rash که در ابتدا بر روی سیستم‌های SEGA منتشر شد، بعداً به دلایل خوبی به پلتفرم‌های دیگر راه پیدا کرد. این بازی که ظاهراً یک عنوان مسابقه موتور سیکلت بود، با گنجاندن خشونت شدید و مسابقات خیابانی غیرقانونی در گیم پلی خود رویکردی جسورانه در پیش گرفت.

با شرکت در Road Rash، بازیکنان خود را غرق در فعالیت‌های غیرقانونی می‌دانستند و یک پیچ و تاب بحث‌برانگیز را به تجربه بازی‌های مسابقه‌ای معمولی اضافه می‌کردند. علیرغم فرضیه بحث برانگیز، Road Rash به دلیل به تصویر کشیدن متهورانه خود از فرهنگ مسابقات زیرزمینی مورد توجه قرار گرفت.

 

MotorStorm

در حالی که MotorStorm بازی مسابقه ای درجه یک سونی نیست، اما به عنوان یک عنوان کلیدی راه اندازی برای PS3 شناخته می شود. هدف اصلی آن به نمایش گذاشتن قابلیت‌های گرافیکی کنسول، با در نظر گرفتن وضعیت PS3 به عنوان یک نیروگاه در عملکرد گرافیکی در زمان انتشار آن بود، البته با قیمت اولیه 600 دلار.

در حالی که MotorStorm بازی مسابقه ای درجه یک سونی نیست، اما به عنوان یک عنوان کلیدی راه اندازی برای PS3 شناخته می شود. هدف اصلی آن به نمایش گذاشتن قابلیت‌های گرافیکی کنسول، با در نظر گرفتن وضعیت PS3 به عنوان یک نیروگاه در عملکرد گرافیکی در زمان انتشار آن بود، البته با قیمت اولیه 600 دلار.

MotorStorm دارای تصاویری خیره کننده بود که به طور موثر توانایی پلی استیشن 3 را در ارائه محیط های واقعی نشان می داد. اگرچه گیم پلی بازی لذت بخش بود، اما برخی از منتقدان احساس کردند که از نظر نوآوری ایمن بازی می کند. با این وجود، هدف خود را به طرز تحسین برانگیزی انجام داد و به حق جایگاه خود را در تاریخ بازی به دست آورد.

 

Test Drive: Unlimited

بسیاری ممکن است متوجه نباشند که Test Drive: Unlimited هجدهمین قسمت از مجموعه خود را نشان می‌دهد و به عنوان یک

بسیاری ممکن است متوجه نباشند که Test Drive: Unlimited هجدهمین قسمت از مجموعه خود را نشان می‌دهد و به عنوان یک "راه‌اندازی مجدد" محوری برای این سری قرار می‌گیرد. این امر فشار قابل توجهی بر بازی برای اجرای بازی وارد کرد، اما تا حد زیادی در برآورده کردن انتظارات موفق بود.

تست درایو: نامحدود حالت‌های مختلف رانندگی و مجموعه‌ای از ماشین‌ها را به بازیکنان ارائه می‌دهد، همراه با توانایی ارتباط با دوستان برای مسابقات رقابتی با سرعت‌های قابل تنظیم.

با ادامه فرنچایز و ورود جدیدی در افق، بدیهی است که این راه‌اندازی مجدد به طور موثری این سری را احیا کرد و ارتباط و موفقیت مداوم آن را در دنیای بازی تضمین کرد.

 

Assetto Corsa Competizione

وقتی صحبت از عناوینی مانند Assetto Corsa Competizione می شود، واقع گرایی در مرکز توجه قرار می گیرد. فراتر از وفاداری بصری صرف، بازی اصالت را در اولویت قرار می‌دهد، و بازیکنان را به دنیای مسابقات قهرمانی GT3 سوق می‌دهد، جایی که می‌توانند با مسابقات و تیم‌های رسمی رقابت کنند.

به چالش کشیدن خود در برابر برخی از بهترین رانندگان جهان سطح قابل توجهی از دشواری و هیجان را به تجربه اضافه می کند. مشخصات فنی چشمگیر Assetto Corsa Competizione تصاویری خیره کننده و حس شبیه ساز دقیق تنظیم شده را تضمین می کند و از بازیکنان می خواهد که در هندلینگ اتومبیل خود تسلط پیدا کنند تا پیروز در پیست ظاهر شوند.

 

Need For Speed: Most Wanted

موفقیت پایدار فرنچایز Need For Speed را می توان به تلاش مستمر تیم های توسعه آن برای تزریق ایده های تازه و حفظ تعامل بازیکنان نسبت داد.

در بازی Need For Speed: Most Wanted، بازیکنان با دنیای باز قابل توجهی روبرو می شوند تا با ماشین های مختلفی که در اختیار دارند به کاوش بپردازند. با این حال، بازی با تعقیب و گریز مداوم بازیکنان با پلیس، پیچ و تاب ایجاد می‌کند و یک لایه چالش اضافی را به آن‌ها اضافه می‌کند، زیرا آنها تلاش می‌کنند هم از مجریان قانون و هم از مسابقات خیابانی رقیب پیشی بگیرند.

تصمیم گیری هوشمندانه در جاده پاداش می گیرد و به بازیکنان فرصت هایی برای ارتقای وسایل نقلیه خود و افزایش قابلیت های خود ارائه می دهد. هوشیاری همیشگی کلیدی است زیرا بازیکنان باید چشم خود را به جاده و آینه‌های عقب خود نگاه دارند تا از گرفتن عکس نگیرند و در دنیای پرمخاطره مسابقات خیابانی پیروز ظاهر شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.