رقابت بین Epic Games و Steam: راهبرد‌ها و تاثیرات

1402/12/17

رقابت بین Epic Games و Steam: راهبرد‌ها و تاثیرات


سالها ، فروشگاه دیجیتال PC آنلاین در درجه اول توسط یک شرکت انحصار می شد: Valve. از طریق بازار بخار خود ، گیمرها می توانند مجموعه گسترده ای از عناوین بازی های ویدیویی را جمع کنند. Steam با گذشت زمان تکامل یافت و شامل ویژگی هایی مانند اتصال جامعه ، لیست آرزوها و دستاوردها ، تقویت تجربه کلی بازی است. با وجود ظهور رقبا ، هیچ کس نمی تواند انگیزه های قانع کننده ای را برای دور کردن کاربران از تسلط Steam ارائه دهد.

 
 

هنگامی که فروشگاه Epic Games وارد زمین شد ، این منظره تغییر کرد. Epic با پشتوانه مالی قابل توجه ، تلاش های هماهنگ را برای فریب بازیکنان به دور از بازار بخار Valve انجام داد. نکته اصلی این استراتژی معاملات منحصر به فرد با ناشران و توسعه دهندگان بود و به آنها کاهش درآمد مطلوب تری ارائه می داد. در نتیجه ، عناوین برای یک دوره مشخص منحصر به فروشگاه Epic Games شدند و کاربران را به سکوی دیجیتالی خود جلب کردند.

در حالی که این استراتژی مورد استقبال جهانی بازیکنان رایانه شخصی قرار نگرفت ، یک تاکتیک دیگر بسیار موفقیت آمیز بود: ارائه هفتگی Epic از عناوین بازی های ویدیویی رایگان. برای ادعای این بازی های رایگان ، بازیکنان به سادگی نیاز به ثبت نام در یک حساب فروشگاه بازی های حماسی رایگان دارند و عنوان را بازخرید می کنند ، که به حساب آنها مرتبط می شود و می توان در راحتی آنها بارگیری کرد. طیف وسیعی از عناوین ارائه شده متنوع بوده است ، از جمله حق رای دادن های محبوب مانند Batman Arkham و حتی Grand Grand Theft Auto V ، همه برای مدت زمان محدود به صورت رایگان در دسترس هستند.

علاوه بر این ، سخاوت در کل هفته گسترش می یابد و به بازیکنان این امکان را می دهد که حتی اگر پرده برداری اولیه را از دست ندهند ، یک نسخه را مطالبه کنند. آنها تا هفته آینده برای تأمین امنیت بازی رایگان خود دارند. توصیه می شود این صفحه را علامت گذاری کنید ، زیرا ما به طور مداوم عنوان رایگان فعلی و همچنین آنچه را که برای هفته بعد ارائه می شود ، به روز می کنیم و به نمایش می گذاریم.

 

 

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.