شایعات جدید توضیح می دهند که چرا یوبی سافت فقط فراتر از خیر و شر 2 را لغو نمی کند

1403/2/27

شایعات جدید توضیح می دهند که چرا یوبی سافت فقط فراتر از خیر و شر 2 را لغو نمی کند


ما در اینجا کل تاریخچه این بازی را مرور نمی کنیم، اما برای تنظیم مرحله: توسعه دهنده مایکل آنسل از سال 2007 در مورد این بازی صحبت می کند، یوبی سافت به طور رسمی این عنوان را در سال 2016 اعلام کرد و آنسل در سال 2020 شرکت را ترک کرد. در حال حاضر، بازی توسط Ubisoft Montpelier به سرپرستی Guillaume Carmona در حال توسعه است.

تام هندرسون در توییتر به سوال همکار روزنامه نگار پل تاسی در مورد وضعیت بازی پاسخ داد:

"این کار را می کند اما بسیار پیچیده است."

DerpyBox در Gaming Rumors و Leaks subreddit شایعات دقیق تری در مورد این عنوان به اشتراک گذاشت که منبع آن از YouTuber فرانسوی زبان Gautoz News Show است. نکات کلیدی را در زیر خلاصه می کنیم.

گیوم کارمونا در فوریه 2023، با شروع تحقیقات جدید در استودیو مونپلیه، یوبی سافت را ترک کرد. به گفته Gautoz، کارمونا متهم به رفتار نادرست است، اما یوبی سافت به او اجازه داد تا از تحقیقات جلوگیری کند. به طور شگفت انگیزی، بازرسان تصمیم گرفتند که اقدامی علیه کارمندان سابق انجام ندهند، که باعث شده کارکنان باقی مانده احساس خیانت و دلسردی کنند.

حال و هوای استودیو Montpelier به وضوح وخیم است، اما وضعیتی که Gautoz توصیف می‌کند فوق‌العاده است. آنها ادعا می کنند که برای حدود یک سال در سال 2022، هر ده روز یک نفر پروژه را ترک می کند. با این حال، مشکل اصلی مانع پیشرفت این است که مدیران یوبی‌سافت سال به سال پیشنهاد استودیو برای این پروژه را بررسی و رد کرده‌اند.

اگر این پروژه تایید می شد، منجر به استخدام کارکنان بیشتری می شد. در حال حاضر، بسیاری از توسعه دهندگان اصلی آن را ترک کرده اند، و یوبی سافت در حال حاضر تحت تعلیق استخدام است.

متاسفانه برای کارکنان، یوبی سافت انگیزه قوی برای لغو پروژه دارد. همانطور که ممکن است در گزارش های قبلی خوانده باشید، صاحبان Ubisoft، خانواده Guillemot، به دنبال راه اندازی یک پیشنهاد خرید عمومی (OPA) هستند، به این معنی که می خواهند شرکت را بفروشند. آنها زمانی که پروژه را اعلام کردند OPA در دست ساخت با Bolloré داشتند و هنوز هم امیدوارند که خریدار پیدا کنند.

بنابراین، Beyond Good & Evil 2 به یک پروژه بیهوده برای یوبی سافت تبدیل شده است، بخشی از بسته ای که آنها امیدوارند به سرمایه گذاران بالقوه ارائه کنند. لغو بازی در حال حاضر جذابیت آنها را برای سرمایه گذاران کاهش می دهد. گفته می شود که این همان منطقی است که در پس تصمیم یوبی سافت برای انتشار Skull & Bones وجود دارد.

یوبی سافت بین یک سنگ و یک مکان سخت گیر کرده است. اگر این گزارش‌ها دقیق باشند، احتمالاً نباید نگران این باشیم که آیا این بازی در صورت ساخته شدن می‌تواند خوب باشد یا خیر. به نظر می رسد که این یک فاجعه است، و نگرانی ما باید بیشتر برای کارمندان Ubisoft Montpelier باشد که مجبور بوده اند و هنوز هم در چنین محیط سمی کار می کنند. چشم‌انداز این پروژه تنها زمانی بهبود می‌یابد که شرکت دستخوش تغییرات قابل‌توجهی شود، که از بالا شروع می‌شود.

 

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.