در Helldivers 2، ممکن است تصور کنید که با وسعت وسیع فضا، احتمال برخورد دو Super Destroyer بسیار کم است و هیچکدام از آنها کم است. با وجود رقص چرخان کشتی ها قبل از سقوط سیاره، انتظار دارید خلبانان ماهر Super Earth به راحتی در اطراف یکدیگر حرکت کنند. با این حال، واقعیت اغلب انتظارات را نادیده می گیرد.
یک پست اخیر در زیر ردیت Helldivers 2 این موضوع را کاملاً نشان میدهد، زیرا بازیکن لحظهای را ثبت میکند که کشتی خود به طور خطرناکی به کشتی دیگری نزدیک میشود. انتظار برای یک برخورد حماسی، با انفجارهای آتشین و خلبانان متواضع که با لغو مجوز مواجه می شوند، ایجاد می شود.
با این حال، نتیجه کمتر از این انتظارات چشمگیر است. به جای هرج و مرج، فقط یک برس ملایم، یک لحظه زودگذر تماس بین کشتی ها وجود دارد. این یک یادآوری طنزآمیز است که حتی در هرج و مرج جنگ، گاهی تصادفات فقط همین هستند - تصادف.
در ویدیوی تعبیه شده در بالا، کشتی بازیکن قبل از برقراری تماس به آرامی به سمت دیگری می رود. آنها به جای برخورد، بدون هیچ زحمتی از یکدیگر عبور می کنند، انگار که آنها یک شبح هستند. بازیکن بی حرکت باقی می ماند و به طور یکپارچه در میان دیوارهای فلزی و موتورهای عظیم حرکت می کند و بدون آسیب از طرف دیگر ظاهر می شود.
با افزودن به تجربه سورئال، هیچ نشانه ای از خدمه کشتی که در آن ادغام شده است وجود ندارد. فضای داخلی آن توخالی است و فاقد حیات و فعالیت است. این یک سناریوی گیج کننده است که نشان می دهد شاید توسعه دهندگان Arrowhead هرگز چنین برخوردهایی در مدار میانی را پیش بینی نکرده بودند. از طرف دیگر، این میتواند یک ظاهر شبحآلود، معمایی باشد که به نام دموکراسی حلوفصلی میطلبد.
در دیگر بهروزرسانیهای Helldivers 2، Arrowhead خود را مشغول پرداختن به بهبودهای مختلف بازی برای اطمینان از بازی روان میداند. مهمترین نگرانی ها، سیستم توزیع جوایز غیرقابل اعتماد است، به ویژه در مورد توزیع کند مدال ها برای تکمیل سفارشات اصلی.
با اذعان به این موضوع، Arrowhead متعهد به بازنگری جامع سیستم در آینده است. هدف افزایش قابلیت اطمینان است و تضمین می کند که سربازان کوشا جوایزی را دریافت می کنند که به درستی برای پیروزی های سخت خود سزاوار آن هستند.