استودیو رمدی در حال تبدیل مکس پین 1 و 2 به یک پروژه بزرگ است

1402/7/7

استودیو رمدی در حال تبدیل مکس پین 1 و 2 به یک پروژه بزرگ است


بیش از یک دهه از آخرین باری که شاهد اضافه شدن هر گونه بازی جدید به سری بازی های Max Payne بودیم می گذرد.

اخیرا، Remedy Entertainment با رونمایی از برنامه خود برای ترکیب نسخه های بازسازی شده دو بازی اول Max Payne در یک پروژه واحد و گسترده، اعلامیه هیجان انگیزی را منتشر کرد.

در گفتگو با Video Games Chronicle، سم لیک، مدیر خلاق Remedy، بینش‌هایی را ارائه کرد:

وقتی در نظر بگیرید که اگرچه این بازی‌ها کلاسیک هستند، تلاش اساسی است، اما وظیفه به‌روزرسانی آنها برای مطابقت با استانداردهای معاصر و ادغام آنها در یک تجربه منسجم، غیرقابل انکار است.

 
 

در مصاحبه ای با Video Games Chronicle، Sam Lake، مدیر خلاق Remedy، به اشتراک گذاشت که اگرچه تاریخ انتشار مشخصی فاش نشده است، Max Payne 1 & 2 Remake برای عرضه بر روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S و تایید شده است. کامپیوتر

شایان ذکر است که اگرچه Remedy در ابتدا این بازی ها را ایجاد کرد، اما آنها حقوق مالکیت معنوی را به شرکت مادر Rockstar Games، Take-Two Interactive در سال 2002 منتقل کردند. Take-Two بعداً هر دو عنوان را در سال 2008 مجدداً در Steam منتشر کرد. طبق گزارش‌های Delisted Games، این بازی‌ها در سال 2021 در مناطق خاصی از استیم حذف شدند، بدون هیچ توضیح رسمی از Rockstar یا Take-Two.

علاوه بر این، Max Payne 1 و 2 به طور موقت در سال 2019 از فروشگاه Xbox 360 حذف شد اما در سال 2021 دوباره نصب شد. در حال حاضر، Max Payne 1 در فروشگاه PlayStation قابل دسترسی است و هر دو بازی در فروشگاه Xbox در دسترس هستند.

Rockstar Games از این فرصت استفاده کرد و Max Payne 3 را ایجاد کرد و Remedy خدمات مشاوره ای را در مراحل نهایی توسعه ارائه داد. مکس پین 3 نوشته ای از بنیانگذار Rockstar، Dan Houser بود و توسط Steve Martin (نه استیو مارتین مشهور) تهیه شد. این بازی در سال 2012 در کنار پورت های موبایل دو عنوان اول Max Payne منتشر شد.

پس از یک وقفه قابل توجه بیش از یک دهه بدون هیچ بازی جدید مکس پین، Rockstar با Remedy تماس گرفت تا برای بازسازی این عناوین کلاسیک همکاری کند، که نشان دهنده تعهد آنها به میراث این فرنچایز است.

فرنچایز مکس پین حول شخصیت اصلی می چرخد، یک کارآگاه پلیس نیویورک پس از قتل غم انگیز خانواده اش توسط اوباش، هوشیار شد. این سری بیش از دو دهه پیش با معرفی مکانیک نوآورانه زمان گلوله تأثیر قابل توجهی گذاشت. این ویژگی گیم‌پلی با الهام از فیلم‌های جان وو و ماتریکس به بازیکنان اجازه می‌دهد زمانی که مکس تپانچه‌های خود را به کار می‌گیرد، سرعت خود را کاهش دهند و قبل از شلیک به دشمنان، هدف‌گیری دقیق را ممکن می‌سازد.

مکس پین چند سال قبل از پذیرش و محبوبیت گسترده مکانیک هدف پایین‌تر توسط عناوینی مانند Call of Duty در بازی‌های شوتر، در صنعت بازی به شهرت رسید. در این نسخه بازسازی شده، توجه دقیقی به کنوانسیون های بازی مدرنی که بازیکنان اکنون در شوترهای معاصر انتظار دارند، صورت می گیرد. این شامل ادغام ویژگی های اختیاری مانند کنترل ژیروسکوپ برای گیم پلی پیشرفته است.

علاوه بر این، مشاهده مسیر خلاقانه Sam Lake و تیم Remedy که به خاطر کارشان بر روی بازی "Control" در احیای امتیاز مکس پین برای نسل جدیدی از گیمرها شهرت دارند، جذاب خواهد بود.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.