Resident Evil 9 پس از 7 سال توسعه به زودی معرفی خواهد شد

1403/2/14

Resident Evil 9 پس از 7 سال توسعه به زودی معرفی خواهد شد


امروز، Dusk Golem برخی به‌روزرسانی‌ها را در مورد Resident Evil 9 به اشتراک گذاشت. پیش از این، زمزمه‌هایی درباره تاخیر داخلی احتمالی وجود داشت، اما به نظر می‌رسد این نگرانی‌ها نادیده گرفته شده‌اند. اکنون پیش بینی می شود که RE9 به زودی معرفی شود و سال آینده وارد قفسه ها شود. اگر اطلاعات قبلی درست باشد، انتشار ممکن است در ژانویه اتفاق بیفتد، اگرچه این تایید نشده است.

 
 



با توجه به تاریخ های خاص، ژانویه 2025 قبلا ذکر شد، اما مشخص نیست که آیا هنوز پابرجاست یا خیر. به هر حال جدول زمانی توسعه بازی می تواند روان باشد.

Dusk Golem از افشای اطلاعات بیشتر یا حدس و گمان بیشتر درباره بازی خودداری کرد و ترجیح داد اجازه دهد کپکام خودش از شگفتی ها رونمایی کند.

برای ارائه زمینه، RE9 در ابتدا توسعه خود را در اوایل سال 2018 آغاز کرد، در ابتدا به عنوان یک پروژه بالقوه Resident Evil 8. در همین حال، Resident Evil Village که با نام RE8 شروع به کار کرد، برای مدت کوتاهی به یک اسپین آف تبدیل شد و وضعیت خود را به عنوان RE8 پس گرفت. در نهایت، این پروژه به RE9 تبدیل شد. قابل ذکر است که هر دو RE8 و RE9 به طور همزمان در حال توسعه بودند.

عناوین Resident Evil معمولاً تحت نور سبز دسته‌ای قرار می‌گیرند و در طول چندین سال برنامه‌ریزی می‌شوند تا برنامه انتشار تقریباً سالانه سری حفظ شود. جالب اینجاست که در سال 2018، دوره ای وجود داشت که RE:2، RE:3، RE:4، RE8 و RE9 همگی به طور همزمان در حال توسعه بودند.

اخیراً، زمانی که دسته دیگری از بازی‌های رزیدنت اویل در اوایل سال 2023 چراغ سبز نشان دادند، اتفاق مشابهی رخ داد. قابل ذکر است که Resident Evil 9 دارای بیشترین بودجه و طولانی‌ترین زمان توسعه در بین هر بازی در تاریخ این فرنچایز است که توسط Dusk Golem به عنوان "جاه طلبانه" شناخته می‌شود. اگرچه این اطلاعات جدید نیستند، اما بر رویکرد استراتژیک کپکام برای توسعه بازی تاکید دارند.

Resident Evil به عنوان یکی از پردرآمدترین فرنچایزهای کپکام، مشابه Final Fantasy یا Call of Duty در سایر حوزه های بازی است. با توجه به موفقیت آن، جای تعجب نیست که Capcom برنامه های مفصلی برای این سری دارد. با این حال، جالب است بدانید که استراتژی توسعه آنها یک برنامه سالانه انتشار را هدف قرار داده است. به طور سنتی، این سرعت در میان توسعه‌دهندگان غربی مانند EA یا Ubisoft رایج‌تر بوده است، البته اغلب منجر به انتشار سالانه‌ای می‌شود که برخلاف سری Resident Evil، درآمد را بر کیفیت اولویت می‌دهد.

شاید «تاخیرهای» ادعایی کپکام، انتخاب های عمدی با هدف اطمینان از اینکه عناوین بعدی Resident Evil فراتر از انتظارات هستند، باشد. این رویکرد کیفیت را بر کمیت اولویت می‌دهد و به طور بالقوه منجر به تجربه‌های به یاد ماندنی و تاثیرگذار بازی برای طرفداران می‌شود.

 

نویسنده: وبسایت گیمرز



نظرات کاربران


هنوز نظری وارد نشده است.