انتظار می رود Senua's Saga: Hellblade II به امتیازی در دهه 90 در متاکریتیک دست یابد، و آن را به عنوان بالاترین امتیاز برای استودیو از زمان Gears of War 3 معرفی کند. در حالی که مشخص نیست که آیا این پیش بینی ها صرفا بر اساس بررسی های ساختگی داخلی یا اگر نقدهای ساختگی خارجی نیز در این مورد نقش داشته اند، استودیو نسبت به استقبال از بازی خوشبین است.
برای زمینه، اولین قسمت از این مجموعه، Hellblade: Senua’s Sacrifice، امتیاز متاکریتیک 81 و میانگین 84 منتقد برتر را در OpenCritic کسب کرد.
بررسیهای ساختگی یک روش استاندارد صنعتی است که برای سنجش امتیازات احتمالی بررسی بازیهای در حال توسعه استفاده میشود. نویسندگان و ویراستاران در رسانه های بازی، که برخی از آنها شخصیت های شناخته شده ای هستند، در این بررسی های ساختگی شرکت می کنند. هدف ارزیابی گرافیک، عملکرد یا دارایی های از دست رفته نیست، زیرا این بررسی ها زمانی انجام می شود که بازی هنوز در حال انجام است. در عوض، تمرکز بر دریافت بازخورد ارزشمند برای بهبود بازی در مرحله توسعه آن است.
در طول این بررسیهای ساختگی، نویسندگان بازخورد را در قالبی ارائه میکنند که از بررسیهای واقعی تقلید میکند و امکان ارتباط مؤثر بینشهایشان را فراهم میکند. در حالی که این تضمین نمی کند که Senua’s Saga: Hellblade II امتیاز 9/10 یا 10/10 را کسب کند، بازخورد داخلی مثبت به عنوان یک نشانه امیدوارکننده در نظر گرفته می شود. تئوری نینجا از زمان آغاز به کار خود به عنوان یک توسعه دهنده ایکس باکس، راه درازی را پیموده است و چالش هایی مانند امضای قرارداد با سونی برای بقای پروژه بلندپروازانه آنها، Heavenly Sword را پشت سر گذاشته است.
با Senua’s Saga: Hellblade II، به نظر میرسد این استودیو فرآیندهای طراحی و تولید بازی خود را بهبود بخشیده است و به طور بالقوه آنها را در ردیف بازیگران اصلی صنعت سوق داده است.