سه گانه Tomb Raider Remastered رسما تایید شده است که شامل یک طرح کنترل مدرن در کنار گرافیک به روز شده آن است. طرفداران می توانند خوشحال شوند زیرا این مجموعه گزینه هایی را برای چیدمان های کنترلی معاصر و انواع ترفندهای گیم پلی ارائه می دهد.
در حالی که یک بازی کاملاً جدید Tomb Raider علیرغم معرفی عنوان قبلی، دست نیافتنی باقی مانده است، 2024 علاقه مندان به لارا کرافت را در قالب نسخه های بازسازی شده از سه گانه اصلی هیجانی به همراه خواهد داشت. تریلر اعلامی گرافیک پیشرفته ای را به نمایش می گذارد که مدل شخصیت لارا و محیط اطراف را متحول می کند. با این حال، افشاگری اخیر از Tomb Raider Remastered's PR، Sandbox Strategies، ویژگی های اضافی فراتر از ارتقاهای بصری را روشن می کند.
با اذعان به اینکه کنترلهای سهگانه Tomb Raider به خوبی قدیمی نشدهاند و ممکن است چالشی را بهویژه برای کسانی که تازه وارد این فرنچایز شدهاند، ایجاد کند، طرفداران مشتاقانه منتظر پیشرفتهایی در این زمینه هستند. تقریباً یک ماه قبل از راهاندازی، Sandbox Strategies جزئیات بیشتری در مورد بهینهسازیهای گیمپلی ادغامشده در مجموعه فاش کرد. مهمترین آنها معرفی گزینه ای برای جابجایی بین "کنترل های جوی استیک کلاسیک یا مدرن" است که راه حل بسیار مورد نیاز را برای چالش های مانور بازیکنان در بازی های اصلی ارائه می دهد.
پیشرفتها به همین جا ختم نمیشوند، زیرا این توییت همچنین اضافه شدن قابلیت قفل کردن دوربین در هر سه بازی را تأیید میکند. انتظار میرود این گنجاندن تجربه بازی را سادهتر کرده و پیشرفت را روانتر کند. علاوه بر این، بازیکنان انعطاف پذیری لازم برای جابجایی بین گرافیک های کلاسیک و بازسازی شده را در هر نقطه ای خواهند داشت و اطمینان حاصل می کنند که می توانند از به روز رسانی های بصری لذت ببرند یا به زیبایی نوستالژیک بازگردند. علاوه بر این، سه گانه بازسازی شده یک سیستم دستاورد را معرفی می کند و یک لایه تعامل اضافی برای بازیکنان اضافه می کند.
شایان ذکر است که تایید یک طرح کنترل مدرن با توجه به اینکه در ابتدا در تریلر اعلامی یا در صفحه Steam بازی ذکر نشده بود، شگفتانگیز است. علیرغم تأخیر در این اطلاعات مهم، گنجاندن یک طرح کنترل مدرن به درخواست دیرینه طرفداران پاسخ میدهد و اطمینان و پیشبینی را برای یک تجربه بازی بهبود یافته فراهم میکند.