بازی شاهزاده فارس:شنهای زمان یا همان Prince Of Persia: The Sands Of Time که در ابتدا در Ubisoft Forward در سال 2020 معرفی شد، پس از پیش نمایش هایی که توسط Ubisoft به اشتراک گذاشته شد، باعث نگرانی طرفداران شد. متعاقباً، بازی با تاخیرهایی مواجه شد که باعث شد یوبیسافت تصمیم بگیرد که توسعه را به استودیوی اصلی، یوبیسافت مونترال، پس از درگیری اولیه Ubisoft Mumbai و Ubisoft Pune، برگرداند. با وبسایت گیمرز همراه باشید.
یوبی سافت بهروزرسانی اخیری را در مورد این بازی ارائه کرده است و جزئیات مهمی را ارائه کرده است که مطمئناً طرفداران را خوشحال میکند. بدون مقدمه، بیایید آنچه را که تهیه کننده Jean-Francois Naud در مورد وضعیت فعلی بازی می گفت، بررسی کنیم:
"در مرحله توسعه، ما در حال حاضر در مرحله ایده هستیم. از زمانی که کنترل پروژه را به عهده گرفتیم، بازخوردهای جامعه را به دقت در نظر گرفتیم و مسیر خود را برای ارائه بازی ترسیم کردیم."
در حال حاضر، ما در حال جمعآوری تیم خود، تعیین اولویتها، ساخت نمونههای اولیه، انجام آزمایشها و ترکیب فعال بازخورد جامعه در توسعه هستیم. در حالی که این پروژه در مراحل اولیه خود باقی مانده است، مهم است که توجه داشته باشید که امسال به روز رسانی بیشتری در مورد بازی وجود نخواهد داشت. با این وجود، مطمئن باشید که ما کاملا متعهد هستیم و تخصص و اشتیاق خود را در این تلاش سرمایه گذاری می کنیم."
در طول مصاحبه با کارگردان مایکل مک اینتایر، ناود همچنین به تعهد آنها برای برآورده کردن انتظارات طرفداران برای بازسازی اشاره کرد. آنها دسترسی گسترده ای به اسناد دارند و آنها را در شکل دادن به پروژه راهنمایی می کند. علاوه بر این، آنها مشتاقند جنبههایی از چشمانداز اصلی بازی را که یوبیسافت مونترال نتوانست در نسخه اولیه آن را محقق کند، بازبینی کنند، و قول دادهاند که آن عناصر را در بازسازی ادغام کنند.
ناود و مک اینتایر همچنین در مورد ترکیب «نشانگرهای نوستالژی» بحث کردند - اساساً، عناصری که طرفداران با علاقه از بازی به یاد می آورند و از طریق بازخورد جامعه شناسایی می شوند. آنها بر تعهد خود به ادغام هر چه بیشتر این عناصر نوستالژیک در بازی تاکید کردند تا اطمینان حاصل کنند که خاطرات گرامی طرفداران در بازسازی مورد احترام و تجلیل قرار می گیرد.
جنبه هایی که در حال نوسازی هستند، آنهایی هستند که تغییر را ایجاب می کنند. در نتیجه، کنترلها یک بهروزرسانی معاصر دریافت میکنند که مک اینتایر بر گنجاندن ویژگیهای دسترسی تأکید میکند.
Ubisoft Montreal که در ابتدا برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان فاش شد، هیچ به روز رسانی در پلتفرم های اضافی برای ریمستر ارائه نکرده است. در حال حاضر، تاریخ یا پنجره مشخصی برای انتشار وجود ندارد. قابل ذکر است که ریمستر در رویداد آتی Ubisoft Forward نمایش داده نخواهد شد.
این تصمیم با استراتژی کلی مطابقت دارد، با توجه به اینکه یوبی سافت، به عنوان شرکت مادر، در حال حاضر در فرآیند بازسازی سازمانی است. به نظر می رسد یوبی سافت مونترال شروع جدیدی را برای این پروژه آغاز کرده است و از پیش نمایش ضعیف اولیه دور شده است. هدف حرکت به سمت ساخت نوع بازسازی است که بیشتر با خواسته های طرفداران طنین انداز شود.